Pregled bibliografske jedinice broj: 1209036
Upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi – izazovi suvremene nastave
Upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi – izazovi suvremene nastave // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 234-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1209036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije
u nastavi – izazovi suvremene nastave
(Use Of Information And
Communication Technology In Teaching – Challenges
Of Contemporary Teaching)
Autori
Mucić, Mia ; Šarlija, Tamara ; Čurko, Sanja.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području
/ Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 234-248
Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalna tehnologija, glazbena kultura i umjetnost, nastava na daljinu, suvremeni učitelji, 21. stoljeće
(contemporary teachers, digital technologies, distance learning, music culture and music art, 21st century)
Sažetak
Učenici suvremene škole zahtijevaju suvremene učitelje. Tradicionalni pristup frontalnoga poučavanja napušten je u korist veće interakcije na relaciji učenik – učenik i učitelj – učenik. Nove generacije učenika odrastaju uz digitalnu tehnologiju pa je nužno uključiti ju u odgojno– obrazovni proces. U nastavi se primjenjuje tehnologija i obrada/ponavljanje nastavnoga sadržaja s pomoću digitalnih alata koji nastavni proces čine zanimljivijim te omogućuju interaktivno učenje i poučavanje u učionici ili u nastavi na daljinu. Brojni dokumenti ističu važnost suvremenih tehnologija naglašavajući pritom vremensku racionalizaciju i sigurnost upotrebom informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT). U ovom radu autorice donose pregled i prikaz (nekih) dostupnih digitalnih alata za izradu obrazovnih sadržaja te primjer dobre prakse iz predmeta Glazbena kultura u Osnovnoj školi Zrinskih Nuštar. Suvremeni učitelj vodi, usmjerava, motivira, pomaže i zajedno s učenicima pronalazi valjana rješenja, a učenici su aktivni sudionici, istraživači i suradnici. Zajedničkom sinergijom učitelji i učenici oblikuju odgojno-obrazovni proces i u tome im pomažu blagodati 21. stoljeća – dostupna digitalna tehnologija i informacijsko- komunikacijske tehnologije.
Izvorni jezik
Hrvatski