Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1209036

Upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi – izazovi suvremene nastave


Mucić, Mia; Šarlija, Tamara; Čurko, Sanja.
Upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi – izazovi suvremene nastave // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 234-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1209036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi – izazovi suvremene nastave
(Use Of Information And Communication Technology In Teaching – Challenges Of Contemporary Teaching)

Autori
Mucić, Mia ; Šarlija, Tamara ; Čurko, Sanja.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 234-248

Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska; online, 23.10.2020. - 24.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalna tehnologija, glazbena kultura i umjetnost, nastava na daljinu, suvremeni učitelji, 21. stoljeće
(contemporary teachers, digital technologies, distance learning, music culture and music art, 21st century)

Sažetak
Učenici suvremene škole zahtijevaju suvremene učitelje. Tradicionalni pristup frontalnoga poučavanja napušten je u korist veće interakcije na relaciji učenik – učenik i učitelj – učenik. Nove generacije učenika odrastaju uz digitalnu tehnologiju pa je nužno uključiti ju u odgojno– obrazovni proces. U nastavi se primjenjuje tehnologija i obrada/ponavljanje nastavnoga sadržaja s pomoću digitalnih alata koji nastavni proces čine zanimljivijim te omogućuju interaktivno učenje i poučavanje u učionici ili u nastavi na daljinu. Brojni dokumenti ističu važnost suvremenih tehnologija naglašavajući pritom vremensku racionalizaciju i sigurnost upotrebom informacijsko-komunikacijskih tehnologija (IKT). U ovom radu autorice donose pregled i prikaz (nekih) dostupnih digitalnih alata za izradu obrazovnih sadržaja te primjer dobre prakse iz predmeta Glazbena kultura u Osnovnoj školi Zrinskih Nuštar. Suvremeni učitelj vodi, usmjerava, motivira, pomaže i zajedno s učenicima pronalazi valjana rješenja, a učenici su aktivni sudionici, istraživači i suradnici. Zajedničkom sinergijom učitelji i učenici oblikuju odgojno-obrazovni proces i u tome im pomažu blagodati 21. stoljeća – dostupna digitalna tehnologija i informacijsko- komunikacijske tehnologije.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mia Mucić (autor)

Avatar Url Tamara Šarlija (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mucić, Mia; Šarlija, Tamara; Čurko, Sanja.
Upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi – izazovi suvremene nastave // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Radočaj-Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 234-248 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mucić, M., Šarlija, T. & Čurko, S. (2022) Upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi – izazovi suvremene nastave. U: Radočaj-Jerković, A. & Milinović, M. (ur.)Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području.
@article{article, author = {Muci\'{c}, Mia and \v{S}arlija, Tamara and \v{C}urko, Sanja.}, year = {2022}, pages = {234-248}, keywords = {digitalna tehnologija, glazbena kultura i umjetnost, nastava na daljinu, suvremeni u\v{c}itelji, 21. stolje\'{c}e}, title = {Upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi – izazovi suvremene nastave}, keyword = {digitalna tehnologija, glazbena kultura i umjetnost, nastava na daljinu, suvremeni u\v{c}itelji, 21. stolje\'{c}e}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; online} }
@article{article, author = {Muci\'{c}, Mia and \v{S}arlija, Tamara and \v{C}urko, Sanja.}, year = {2022}, pages = {234-248}, keywords = {contemporary teachers, digital technologies, distance learning, music culture and music art, 21st century}, title = {Use Of Information And Communication Technology In Teaching – Challenges Of Contemporary Teaching}, keyword = {contemporary teachers, digital technologies, distance learning, music culture and music art, 21st century}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska; online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font