Pregled bibliografske jedinice broj: 1208889
Poznavanje bioetičke problematike u populaciji studenata/ica učiteljskih studija
Poznavanje bioetičke problematike u populaciji studenata/ica učiteljskih studija // 16. Lošinjski dani bioetike / Jurić, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2017. str. 82-83 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1208889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poznavanje bioetičke problematike
u populaciji studenata/ica učiteljskih studija
(Acquaintance with Bioethical Issues in the Population of
Students in Teacher Education)
Autori
Katinić, Marina ; Velički, Damir ; Krznar, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
16. Lošinjski dani bioetike
/ Jurić, Hrvoje - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2017, 82-83
Skup
16. Lošinjski dani bioetike
Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 14.05.2017. - 17.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
bioetika, obrazovanje, filozofija, učiteljski studiji
(bioethics, education, philosophy, teacher studies)
Sažetak
Polazeći od pretpostavke da je bioetika, kao društveni fenomen i kao akademski fenomen, imanentno okrenuta obrazovanju, postavlja se pitanje koliko bioetičkih sadržaja uključuju programi obrazovanja učitelja/ica. Klasični problemi bioetike poput pobačaja, eutanazije, presađivanja organa, kao i pojave poput kloniranja, transhumanizma, hipertehnicizacije životnih sadržaja, medikalizacije života, genetičke tehnologije, a zatim i problemi proizvodnje i uporabe energije, odnosa prema drugim živim bićima itd., stavljaju pred nas zahtjev oblikovanja kvalitetnih studijskih programa, posebno u području učiteljskih studija. U tom pogledu, oblikovano je istraživanje usmjereno na studente/ice učiteljskoga studija, konkretno, prve i pete godina studija na tri lokacije Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Rezultati ukazuju na razlike unutar uzorka kako po dobnom, tako i po lokacijskom određenju. Ktomu, općenito možemo reći da poznavanje spomenutih problema nije dostatno, što je svakako izazov implementacije bioetičkih sadržaja u nastavne programe spomenutih studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb