Pregled bibliografske jedinice broj: 1208887
Prisutnost bioetičkih tema u programima učiteljskih i odgojiteljskih studija
Prisutnost bioetičkih tema u programima učiteljskih i odgojiteljskih studija // 16. Lošinjski dani bioetike / Jurić, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2017. str. 124-125 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1208887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prisutnost bioetičkih tema
u programima učiteljskih i odgojiteljskih studija
(The
Presence of Bioethical Issues in Education Programmes
for Teachers and Educators)
Autori
Švogor, Šipek Ana ; Opić, Siniša ; Krznar, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
16. Lošinjski dani bioetike
/ Jurić, Hrvoje - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2017, 124-125
Skup
16. Lošinjski dnai bioetike
Mjesto i datum
Mali Lošinj, Hrvatska, 14.05.2017. - 17.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
bioetika, učiteljski studiji, život, integrativnost
(bioethics, teacher studies, life, integration)
Sažetak
Suvremeno akademsko obrazovanje, posebno ono u području obrazovanja budućih učitelja/ica i odgojitelja/ica, susreće se s brojnim izazovima vremena. Sve je veći pritisak informacija iz okoline, potreba za sve većim opsegom znanja, kao i potreba za izgradnjom postojanog kritičkog mehanizma koji se oblikuje upravo kroz akademsko obrazovanje, kako u cjelini obrazovanja, tako i u pojedinim aspektima vlastitim pojedinim profesijama. Tako smo istražili sadržaje programa kolegija iz područja filozofije odgoja, sociologije obrazovanja, prirodoslovlja, etike te zaštite zdravlja i njege predškolskoga djeteta, i to na šest ustanova u Republici Hrvatskoj (sveučilišta/fakulteti u Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Puli, Zadru i Splitu). Rezultati istraživanja upućuju na visoku razinu informacija u svim programima, no istovremeno i na nedostatnu povezanost. U tom pogledu, čini nam se opravdanim zaključiti da bi se upravo profiliranjem bioetičkih sadržaja mogla postići viša razina informiranosti studenata/ica o temama i problemima koji zasigurno utječu na živote svih ljudi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb