Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1208863

Kreativne radionice/igraonice u vrtiću za djecu s teškoćama u razvoju


Katić, Antonia
Kreativne radionice/igraonice u vrtiću za djecu s teškoćama u razvoju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula


CROSBI ID: 1208863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativne radionice/igraonice u vrtiću za djecu s teškoćama u razvoju
(Creative workshops/playroom in kindergarten for children with disabilities)

Autori
Katić, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Pula

Datum
05.07

Godina
2022

Stranica
44

Mentor
Drandić Dijana

Ključne riječi
kreativne stvaralačke aktivnosti, djeca s teškoćama, odgojitelj
(creative workshops, children with disabilities, educator)

Sažetak
Tema ovog završnog rada je kreativno stvaralačke aktivnosti u radu s djecom s teškoćama u vrtiću kroz primjer dugogodišnjeg rada Radionice/igraonice za djecu s teškoćama u razvoju „Kolibrići“ koja djeluje pri udruzi Društvo „Naša djeca“ Opatija. U radu je naglasak stavljen na ulogu odgojitelja u provođenju kreativno- stvaralačkih aktivnosti u radu s djecom s teškoćama te različiti primjeri kreativno- stvaralačkih aktivnosti koji se u radu s djecom s teškoćama mogu koristiti. Osobni rast i razvoj odgojitelja iznimno je važan u radu s djecom urednog razvoja, a posebice u radu s djecom s teškoćama u razvoju. Vrtić kao odgojno-obrazovna ustanova svakom djetetu jamči kvalitetan i siguran rast i razvoj u sigurnom i poticajnom okruženju. Odgojitelji su osobe koje direktno svakodnevno sudjeluju u radu s djecom i aktivno doprinose rastu i razvoju svojih polaznika svojih grupa. U radu s djecom s teškoćama kreativno-stvaralačke aktivnosti koje se mogu i koje su opisane u ovom radu su različite likovno-kreativne aktivnosti, oblici pripovijedanja, glazbene aktivnosti, senzorne aktivnosti i terapija igrom. Svaka od ovih aktivnosti ima izniman značaj i ulogu u poticanju kreativnog stvaralaštva kod djece s teškoćama u razvoju kako bi im djetinjstvo bilo što sretnije, kreativnije, sigurnije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Katić, Antonia
Kreativne radionice/igraonice u vrtiću za djecu s teškoćama u razvoju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
Katić, A. (2022) 'Kreativne radionice/igraonice u vrtiću za djecu s teškoćama u razvoju', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kati\'{c}, Antonia}, year = {2022}, pages = {44}, keywords = {kreativne stvarala\v{c}ke aktivnosti, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, odgojitelj}, title = {Kreativne radionice/igraonice u vrti\'{c}u za djecu s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, keyword = {kreativne stvarala\v{c}ke aktivnosti, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, odgojitelj}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kati\'{c}, Antonia}, year = {2022}, pages = {44}, keywords = {creative workshops, children with disabilities, educator}, title = {Creative workshops/playroom in kindergarten for children with disabilities}, keyword = {creative workshops, children with disabilities, educator}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font