Pregled bibliografske jedinice broj: 1208863
Kreativne radionice/igraonice u vrtiću za djecu s teškoćama u razvoju
Kreativne radionice/igraonice u vrtiću za djecu s teškoćama u razvoju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
CROSBI ID: 1208863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativne radionice/igraonice u vrtiću za djecu s
teškoćama u razvoju
(Creative workshops/playroom in kindergarten for
children with disabilities)
Autori
Katić, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Pula
Datum
05.07
Godina
2022
Stranica
44
Mentor
Drandić Dijana
Ključne riječi
kreativne stvaralačke aktivnosti, djeca s teškoćama, odgojitelj
(creative workshops, children with disabilities, educator)
Sažetak
Tema ovog završnog rada je kreativno stvaralačke aktivnosti u radu s djecom s teškoćama u vrtiću kroz primjer dugogodišnjeg rada Radionice/igraonice za djecu s teškoćama u razvoju „Kolibrići“ koja djeluje pri udruzi Društvo „Naša djeca“ Opatija. U radu je naglasak stavljen na ulogu odgojitelja u provođenju kreativno- stvaralačkih aktivnosti u radu s djecom s teškoćama te različiti primjeri kreativno- stvaralačkih aktivnosti koji se u radu s djecom s teškoćama mogu koristiti. Osobni rast i razvoj odgojitelja iznimno je važan u radu s djecom urednog razvoja, a posebice u radu s djecom s teškoćama u razvoju. Vrtić kao odgojno-obrazovna ustanova svakom djetetu jamči kvalitetan i siguran rast i razvoj u sigurnom i poticajnom okruženju. Odgojitelji su osobe koje direktno svakodnevno sudjeluju u radu s djecom i aktivno doprinose rastu i razvoju svojih polaznika svojih grupa. U radu s djecom s teškoćama kreativno-stvaralačke aktivnosti koje se mogu i koje su opisane u ovom radu su različite likovno-kreativne aktivnosti, oblici pripovijedanja, glazbene aktivnosti, senzorne aktivnosti i terapija igrom. Svaka od ovih aktivnosti ima izniman značaj i ulogu u poticanju kreativnog stvaralaštva kod djece s teškoćama u razvoju kako bi im djetinjstvo bilo što sretnije, kreativnije, sigurnije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Dijana Drandić
(mentor)