Pregled bibliografske jedinice broj: 1208784
Filozofija odgoja Johna Lockea
Filozofija odgoja Johna Lockea, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1208784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Filozofija odgoja Johna Lockea
(John Locke's philosophy of education)
Autori
Drempetić, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
06.11
Godina
2017
Stranica
30
Mentor
Krznar, Tomislav
Ključne riječi
empirizam, odgoj, roditelji, metode odgoja
(empiricism, education, parents, methods of education.)
Sažetak
John Locke ostavio je svoj trag u povijesti kao predstavnik empirizma, a pri tome je njegovo osnovno stajalište bilo da se ljudsko znanje temelji na iskustvu. Tvrdio je kako je jedini izvor ljudske spoznaje unutarnje i vanjsko iskustvo, te je odbacivao mogućnost urođenih ideja. Osim svojih stajališta u empirizmu, Locke je ostavio značajan trag u osnovnim metodama odgoja. Smatrao je da za kvalitetan odgoj dijete treba odgajati na tjelesnoj, moralnoj i intelektualnoj razini te da u odgoju osnovnu ulogu imaju roditelji, a naročito je podržavao strogost i nepopustljivost pred dječjim željama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija