Pregled bibliografske jedinice broj: 1208774
Odnos obrazovanja i države kod Johna Deweya
Odnos obrazovanja i države kod Johna Deweya, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1208774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos obrazovanja i države kod Johna Deweya
(The relationship between education and the state in the philosophy John Dewey)
Autori
Zglavnik, Veronika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2019
Stranica
32
Mentor
Krznar, Tomislav
Ključne riječi
Dewey, demokracija, obrazovanje, društvo
(Dewey, democracy, education, society)
Sažetak
Ovaj rad govori o Johnu Deweyu, njegovom životu i stvaralaštvu. Naslov rada je Odnos obrazovanja i države kod Johna Deweya te je na osnovu toga rad baziran na knjizi Democracy and Education (1916), u prijevodu ; Demokracija i obrazovanje. Cilj ovog rada je prikazati tko je bio John Dewey, kakvo je bilo njegovo viđenje obrazovanja, demokracije te sa kojim velikim filozofima se njegova viđenja podudaraju. Cilj je prikazati kakvu ulogu ima demokracija u odgoju i obrnuto, što je uopće odgoj i učenje te kakav utjecaj ima društvo i okolina na pojedinca koji se obrazuje. Kroz prvo poglavlje je opisan njegov život i stvaralaštvo. Kroz drugo poglavlje je prikazano Deweyevo viđenje obrazovanja općenito, a zatim na obrazovanje u demokratski ustrojenim državama. Kako je i sam Dewey često spominjao Kanta u svojim radovima, jedno poglavlje ovog rada govori i o njegovom viđenju obrazovanja te na koji način se podudara s Deweyevim. Na kraju rada je kratki prikaz situacije u obrazovnom sustavu 21. stoljeća, te koji se Deweyevi stavovi vrijede i danas.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija