Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1208352

ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ KORISNIČKOG ISKUSTVA NA PRIMJERU BRANDA “AROMABELLA”


Brajdić, Kristina
ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ KORISNIČKOG ISKUSTVA NA PRIMJERU BRANDA “AROMABELLA”, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1208352 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ KORISNIČKOG ISKUSTVA NA PRIMJERU BRANDA “AROMABELLA”
(RESEARCH AND DEVELOPMENT OF THE USER EXPERIENCE ON THE EXAMPLE OF THE "AROMABELLA" BRAND)

Autori
Brajdić, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.07

Godina
2022

Stranica
36

Mentor
Mustić, Daria

Ključne riječi
korisničko iskustvo, korisničko sučelje, analiza konkurencije, web dizajn, pozicioniranje na tržištu
(user experience, user interface, competition analysis, web design, market positioning)

Sažetak
Tema ovog završnog rada obuhvaća istraživanje područje user experience (UX) i user interface (UI) dizajna koje je jedno od najbrže rastućih profesija današnjice. Ovaj rad prikazuje njegovu primjena na stvarnom primjeru brenda Aromabella koji jedan od brendova male zagrebačke firme. Pretpostavka istraživanja je bila da se kupci teže snalaze na web stranici spomenutog brenda koja, zbog stare izrade, nije prilagođena trenutnim standardima struke i zahtjevima korisnika. Analizirala se konkurencija i napravila se usporedba sa trenutnim stanjem Aromabella web stranice. Izradio se prototip novog dizajna web stranice na osnovi analiziranih web stranica i trenda koji oni prate. Od provedenog redizajna i analize konkurencije očekivalo se da stvore dodatan uvid u pravila, trendove, očekivanja korisnika i potencijalne poteškoće s kojima se susreću. Cilj ovog rada je bolje razumjeti iskustva korisnika te njihovo “putovanje” do uspješne kupovine, sa krajnjim ciljem boljeg pozicioniranja brenda na tržištu i približavanje krajnjim korisnicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brajdić, Kristina
ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ KORISNIČKOG ISKUSTVA NA PRIMJERU BRANDA “AROMABELLA”, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Brajdić, K. (2022) 'ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ KORISNIČKOG ISKUSTVA NA PRIMJERU BRANDA “AROMABELLA”', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brajdi\'{c}, Kristina}, year = {2022}, pages = {36}, keywords = {korisni\v{c}ko iskustvo, korisni\v{c}ko su\v{c}elje, analiza konkurencije, web dizajn, pozicioniranje na tr\v{z}i\v{s}tu}, title = {ISTRA\v{Z}IVANJE I RAZVOJ KORISNI\v{C}KOG ISKUSTVA NA PRIMJERU BRANDA “AROMABELLA”}, keyword = {korisni\v{c}ko iskustvo, korisni\v{c}ko su\v{c}elje, analiza konkurencije, web dizajn, pozicioniranje na tr\v{z}i\v{s}tu}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brajdi\'{c}, Kristina}, year = {2022}, pages = {36}, keywords = {user experience, user interface, competition analysis, web design, market positioning}, title = {RESEARCH AND DEVELOPMENT OF THE USER EXPERIENCE ON THE EXAMPLE OF THE "AROMABELLA" BRAND}, keyword = {user experience, user interface, competition analysis, web design, market positioning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font