Pregled bibliografske jedinice broj: 1208096
Učeničko zadrugarstvo: studija slučaja jedne osnovne škole
Učeničko zadrugarstvo: studija slučaja jedne osnovne škole, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Čakovec
CROSBI ID: 1208096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeničko zadrugarstvo: studija slučaja jedne osnovne škole
(Student's Cooperative: A Case Study of an Elementary School)
Autori
Mavrek, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Čakovec
Datum
06.07
Godina
2022
Stranica
39
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Neposredni voditelj
Posavec, Mirjana
Ključne riječi
zadruga, radna navika učenika, studija slučaja, posebnosti učeničke zadruge
(cooperative, student work habits, case studies, peculiarities of student cooperatives)
Sažetak
Zadruga je dragovoljno, otvoreno, te samostalno i neovisno društvo kojim upravljaju njezini članovi, a svojim radom i aktivnostima, koje se temelje na zajedništvu i uzajamnoj pomoći, ostvaruju, unapređuju i zaštićuju svoje pojedinačne i zajedničke interese (gospodarske, ekonomske, socijalne, obrazovne i kulturne) te ostvaruju ciljeve zbog kojih je zadruga i osnovana. (Zakon o zadrugama, članak 1., Narodne novine, 34/11, 125/13, 76/14). Učeničke zadruge nastale su po uzoru na zadruge odraslih i važan su oblik odgojno – obrazovnog rada u školama, prvenstveno zbog razvoja poduzetničkih znanja i vještina, potencijala i radnih navika učenika, a istovremeno upoznaju učenike sa radnim i proizvodnim procesima, te jačaju samopouzdanje i svijest o vlastitim interesima i mogućnostima, što im kasnije olakšava opredjeljenje za buduće zanimanje. U radu je korištena studija slučaja, a cilj joj je dobiti bolji uvid u funkcije zadruge te prepoznati posebnosti po kojima se učenička zadruga „Korpica“ razlikuje od ostalih učeničkih zadruga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)