Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1207914

Povezanost provođenja vremena na društvenim mrežama sa školskim uspjehom i samopoštovanjem adolescenata


Kućar, Maja
Povezanost provođenja vremena na društvenim mrežama sa školskim uspjehom i samopoštovanjem adolescenata // Djeca i digitalne tehnologije
Varaždin, Hrvatska, 2022. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1207914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost provođenja vremena na društvenim mrežama sa školskim uspjehom i samopoštovanjem adolescenata
(Time spent on social media and its relation to school performance and self-esteem of adolescents)

Autori
Kućar, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Djeca i digitalne tehnologije

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 08.06.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
društvene mreže, prosjek ocjena, samopoštovanje, adolescenti
(social media, school performance, school GPA, self-esteem, adolescents)

Sažetak
U ovom je radu ispitana povezanost učestalosti provjeravanja društvenih mreža Facebook i Instagram i količina provedenog vremena na tim društvenim mrežama sa školskim uspjehom. Osim toga, cilj je ispitati povezanost direktne mjere provedenog vremena na ekranu mobitela sa školskim uspjehom te ispitati povezanost broja prijatelja na FB, oznaka sviđanja na profilnoj FB slici, pratitelja na IG, oznaka sviđanja na IG slici i rezultata na upitniku samopoštovanja. U istraživanju sudjeluju učenici srednje škole tehničkog usmjerenja (N= 85, M=59, Ž=26). Učenici su ispunili upitnik o korištenju društvenih mreža te Rosenbergov upitnik samopoštovanja. Regresijskom je analizom utvrđeno da je učestalo provjeravanje Instagrama značajan prediktor školskog uspjeha. Nije pronađena razlika u školskom uspjehu ovisno o količini vremena koju učenici u prosjeku dnevno provode na društvenim mrežama. Direktna mjera provođenja vremena za ekranom nije bila statistički značajan prediktor školskog upjeha, a korelacije broja oznaka sviđanja na profilnoj FB slici, broja prijatelja na FB, broja oznaka sviđanja na IG, broja pratitelja na IG sa samopoštovanjem nisu bile statistički značajne. Razmotrena su metodološka ograničenja rada i smjernice za buduća istraživanja u području ispitivanja potencijalnog utjecaja društvenih mreža na djecu i mlade.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Kućar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kućar, Maja
Povezanost provođenja vremena na društvenim mrežama sa školskim uspjehom i samopoštovanjem adolescenata // Djeca i digitalne tehnologije
Varaždin, Hrvatska, 2022. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Kućar, M. (2022) Povezanost provođenja vremena na društvenim mrežama sa školskim uspjehom i samopoštovanjem adolescenata. U: Djeca i digitalne tehnologije.
@article{article, author = {Ku\'{c}ar, Maja}, year = {2022}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, prosjek ocjena, samopo\v{s}tovanje, adolescenti}, title = {Povezanost provo\djenja vremena na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama sa \v{s}kolskim uspjehom i samopo\v{s}tovanjem adolescenata}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, prosjek ocjena, samopo\v{s}tovanje, adolescenti}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ku\'{c}ar, Maja}, year = {2022}, keywords = {social media, school performance, school GPA, self-esteem, adolescents}, title = {Time spent on social media and its relation to school performance and self-esteem of adolescents}, keyword = {social media, school performance, school GPA, self-esteem, adolescents}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font