Pregled bibliografske jedinice broj: 1207836
PERCEPCIJA SESTRINSTVA U FOKUSU MEĐUPREDMETNE NASTAVE UČENIKA MEDICINSKE ŠKOLE
PERCEPCIJA SESTRINSTVA U FOKUSU MEĐUPREDMETNE NASTAVE UČENIKA MEDICINSKE ŠKOLE // Sestrinski glasnik / Lupieri, T ; Kičić, M. (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2020. str. 33-34 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1207836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PERCEPCIJA SESTRINSTVA U FOKUSU MEĐUPREDMETNE
NASTAVE UČENIKA
MEDICINSKE ŠKOLE
(INTERUCURRICULAR TEACHING OF MEDICAL SCHOOL STUDENTS)
Autori
Šare, Sonja ; Kresoja, Marija ; Špralja Raljević, Anita ; Grginović, Ljiljana ; Elveđi, Verica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Sestrinski glasnik
/ Lupieri, T ; Kičić, M. - Zagreb : Medicinska naklada, 2020, 33-34
Skup
11. kongres Hrvatske udruge medicinskih sestara s međunarodnim sudjelovanjem: Sestrinstvo bez granica
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 09.06.2022. - 12.06.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sestrinstvo, nastava, međupredmetne teme
(nursing, intercurricural teaching)
Sažetak
Slika sestrinstva u općoj populaciji oduvijek je bila izazov za sestrinsku profesiju. Na odabir sestrinske profesije utječe upravo slika koja se o njoj stvara u javnosti. Promjene u percepciji sestrinstva pod utjecajem su brojnih čimbenika koji mogu biti od negativnih stereotipa do realne percepcije medicinske sestre. Danas obrazovanje za zanimanje medicinske sestre opće njege / medicinskog tehničara opće njege postaje sve atraktivnije. Navedeno je posljedica želje za pružanjem pomoći drugima, osjećaj korisnog rada i mogućnost zaposlenja. Prilikom odabira studija sestrinstva, studenti dolaze s već formiranim stavovima o profesiji koji su podložni promjenama tijekom studiranja. Međutim, postavlja se pitanje spremnosti učenika da se suoče s izazovima suvremenog sestrinstva, kao i razlozi odabira buduće profesije. Cilj ovog rad je primijeniti međupredmetnu nastavu u trećoj godini obrazovanja za zanimanje medicinske sestre / medicinskog tehničara i upoznati prvenstveno učenike prvih i drugih razreda medicinske škole, ali i ostalu populaciju s povijesnim razvojem sestrinstva i izazovima suvremenog sestrinstva. Planirane aktivnosti sadržavale su ispitivanje percepcije medicinske sestre kroz sliku i riječi od dječjih vrtića do domova za starije i nemoćne. U fokusu ovog rada je edukacija svih dobnih skupina o promociji sestrinske profesije i podizanju razine znanja o sestrinstvu, a povodom obilježavanja 200. godišnjice od rođenja Florence Nightingale.
Izvorni jezik
Hrvatski