Pregled bibliografske jedinice broj: 1206633
Provođenje dječjih projekata u dječjem vrtiću Sjenčica
Provođenje dječjih projekata u dječjem vrtiću Sjenčica, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1206633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Provođenje dječjih projekata u dječjem vrtiću
Sjenčica
(Implementation of Children's Projects in the
Kindergarten Sjenčica)
Autori
Mijić, Tena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
12.07
Godina
2022
Stranica
45
Mentor
Varga, Rahaela
Ključne riječi
analiza trenda, dječji projekti, dječji vrtić, predškolska dob, projektni rad
(children projects, kindergarten, preschool age, project-based activity, trend analysis)
Sažetak
Rad na projektima ima velik utjecaj na emocionalni, socijalni, kognitivni i tjelesni razvoj djece, stoga je dječji vrtić ustanova u kojem je njihovo provođenje neizostavno. Kroz rad na projektu, djeca imaju priliku učiti istraživati svijet oko sebe, surađivati sa zajednicom, kreirati ideje i razmišljanja, poštivati različitost ideja i mišljenja drugih te razvijati individualne sposobnosti i ljubav prema učenju. Cilj je završnoga rada bio istražiti učestalost i način projektnog rada dječjeg vrtića Sjenčica u Osijeku u razdoblju od prethodnih 10 godina. Rezultati analize trenda (2012. – 2021.) pokazuju da se projekti dječjeg vrtića Sjenčica provode kontinuirano te da se ukupan broj provedenih projekata u svakoj pedagoškoj godini kreće između 12 i 15 projekata. Projektni rad odgojitelja i djece u dječjem vrtiću Sjenčica započinje prema interesu djece ili poticajem odgojitelja i roditelja, a zasniva se na zajedničkom učenju i suradnji. Na temelju takvih rezultata, predviđa se nastavak kontinuiranog projektnog rada te se zaključuje da će se utvrđeni trend nastaviti u budućnosti. Prema dugogodišnjoj tradiciji provođenja projekata u dječjem vrtiću Sjenčica, može se zaključiti da će odgojitelji, djeca i obitelj biti neizostavni suradnici u radu na projektima, a njihov način rada će biti temeljen na suradnji, poštivanju i zajedničkom učenju s pozitivnim utjecajem na razvoj djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek