Pregled bibliografske jedinice broj: 120646
Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci
Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci // Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 41-64 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 120646 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci
(Satisfaction and Loyalty Concept : Survey of Two Products in City of Rijeka)
Autori
Dlačić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova
/ Grbac, Bruno - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 41-64
ISBN
953-97741-4-4
Skup
Međunarodni marketing forum 2002
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 14.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo; koncept zadovoljstva; odanost; koncept odanosti; istraživanje odanosti
(Satisfaction; Concept of Satisfaction; Loyalty; Concept of Loyalty; Loyalty Survey)
Sažetak
Poduzeća moraju pružati onu vrijednost potrošačima koja njima nešto znači. To pružanje vrijednosti temelj je zadovoljstva potrošača, a time i poticanja njegove odanosti poduzeću. Ova dva spomenuta koncepta zadovoljstva i odanosti temelj su napretka poduzeća, ali i gospodarstva u cjelini. Provedeno terensko istraživanje naglašava da poduzeća moraju, u ispitivanju zadovoljstva kod potrošača, voditi računa o tome u koju grupu proizvoda, da li običnih ili posebnih, spadaju proizvodi za koje provode istraživanje odanosti. Jer, ovisno o vrsti proizvoda, dolaze do izražaja različite karakteristike kod ispitivanja razine zadovoljstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA