Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 120646

Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci


Dlačić, Jasmina
Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci // Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 41-64 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 120646 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci
(Satisfaction and Loyalty Concept : Survey of Two Products in City of Rijeka)

Autori
Dlačić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova / Grbac, Bruno - Rijeka : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002, 41-64

ISBN
953-97741-4-4

Skup
Međunarodni marketing forum 2002

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 14.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
zadovoljstvo; koncept zadovoljstva; odanost; koncept odanosti; istraživanje odanosti
(Satisfaction; Concept of Satisfaction; Loyalty; Concept of Loyalty; Loyalty Survey)

Sažetak
Poduzeća moraju pružati onu vrijednost potrošačima koja njima nešto znači. To pružanje vrijednosti temelj je zadovoljstva potrošača, a time i poticanja njegove odanosti poduzeću. Ova dva spomenuta koncepta zadovoljstva i odanosti temelj su napretka poduzeća, ali i gospodarstva u cjelini. Provedeno terensko istraživanje naglašava da poduzeća moraju, u ispitivanju zadovoljstva kod potrošača, voditi računa o tome u koju grupu proizvoda, da li običnih ili posebnih, spadaju proizvodi za koje provode istraživanje odanosti. Jer, ovisno o vrsti proizvoda, dolaze do izražaja različite karakteristike kod ispitivanja razine zadovoljstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dlačić, Jasmina
Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci // Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 41-64 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dlačić, J. (2002) Koncept zadovoljstva i odanosti : istraživanje dvaju različitih proizvoda u Rijeci. U: Grbac, B. (ur.)Međunarodni marketing forum 2002 : zbornik radova.
@article{article, author = {Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina}, editor = {Grbac, B.}, year = {2002}, pages = {41-64}, keywords = {zadovoljstvo, koncept zadovoljstva, odanost, koncept odanosti, istra\v{z}ivanje odanosti}, isbn = {953-97741-4-4}, title = {Koncept zadovoljstva i odanosti : istra\v{z}ivanje dvaju razli\v{c}itih proizvoda u Rijeci}, keyword = {zadovoljstvo, koncept zadovoljstva, odanost, koncept odanosti, istra\v{z}ivanje odanosti}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina}, editor = {Grbac, B.}, year = {2002}, pages = {41-64}, keywords = {Satisfaction, Concept of Satisfaction, Loyalty, Concept of Loyalty, Loyalty Survey}, isbn = {953-97741-4-4}, title = {Satisfaction and Loyalty Concept : Survey of Two Products in City of Rijeka}, keyword = {Satisfaction, Concept of Satisfaction, Loyalty, Concept of Loyalty, Loyalty Survey}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font