Pregled bibliografske jedinice broj: 1206430
Analiza indikatora digitalnog poduzetništva na primjeru odabranih članica Europske unije
Analiza indikatora digitalnog poduzetništva na primjeru odabranih članica Europske unije // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 20 (2022), 1; 111-127 doi:10.22598/zefzg.2022.1.111 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1206430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza indikatora digitalnog poduzetništva na
primjeru odabranih članica Europske unije
(Analysis of the Digital Entrepreneurship
Indicators
on the Example of Selected Members of the European
Union)
Autori
Turuk, Mladen ; Turčić, Ivan ; Stjepić Ana-Marija
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 20
(2022), 1;
111-127
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
digitalno poduzetništvo ; digitalno poslovanje ; digitalna transformacija ; Europska unija
(digital entrepreneurship ; digital business ; digital transformation ; European Union)
Sažetak
Digitalno poduzetništvo jedan je od pokretača rasta i razvoja modernog gospodarstva koji se pokazao iznimno otpornim u razdoblju pandemije bolesti COVID-19. S obzirom na to da se digitalno poduzetništvo pojavljuje kao rješenje problema nezaposlenosti i gospodarskog rasta, važno je razumjeti njegov koncept i glavne odrednice. Nove tehnologije dovode do stvaranja inovativnih poslovnih modela i prilagođavanja postojećih modela novim tržišnim uvjetima. Poduzeća koja pravovremeno usvoje inovativne tehnologije i svoje postojeće poslovanje prilagode novim digitalnim tehnologijama mogu povećati svoje tržišne udjele. Poduzeća koja se ne prilagode turbulentnom poslovnom okruženju i modernim digitalnim tehnologijama bit će istisnuta s tržišta u poznatom procesu kreativne destrukcije. Istraživanje provedeno u ovome radu nastoji dati pregled i analizu najvažnijih indikatora digitalnog poduzetništva. Korelacijska analiza primijenjena je za ispitivanje međuodnosa među dimenzijama indeksa digitalnog poduzetništva u Europskoj uniji (EU). Implikacije analize odnose se na bolje razumijevanje koncepta digitalnog poduzetništva, njegovih indikatora, ključnih metrika te aktualnih tendencija digitalnog poduzetništva u EU-u.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit