Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1206427

POTREBE I PONAŠANJE POTROŠAČA – PRIMJER COCA-COLE


Marjanović, Boris; Stanimirović, Bojan
POTREBE I PONAŠANJE POTROŠAČA – PRIMJER COCA-COLE // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 16 (2022), 1-2; 49-57 doi:10.51650 /ezrvs.16.1-2.4 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1206427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
POTREBE I PONAŠANJE POTROŠAČA – PRIMJER COCA-COLE

Autori
Marjanović, Boris ; Stanimirović, Bojan

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6656) 16 (2022), 1-2; 49-57

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marketing, potrebe, ponašanje potrošača, Coca-Cola, Maslovljeva hijerarhija potreba.
(marketing, needs, consumer behavior, Coca-Cola, Maslow’s hierarchy of needs)

Sažetak
Za postizanje konkurentske prednosti izuzetno je važno prepoznati potrebe potrošača bolje od konkurencije i defi nirati kriterije vrijednosti koje potrošači primjenjuju pri vrednovanju alternativa. Iz analize u ovome radu pokušalo se identifi cirati potrebe koje CocaCola ispunjava na temelju kriterija obilježja proizvoda i ostalih aktivnosti koje su sistematizirane prema Maslowljevoj hijerarhiji. Utvrđeno je postojanje cijelog niza mogućih potreba. Naime, potrebe se u najmanjoj mjeri klasifi ciraju u kategoriju fi zioloških potreba, što iznenađuje jer napitak ipak služi za zadovoljenje temeljne potrebe gašenja žeđi, a u najvećoj se mjeri odnose na potrebe za samoaktualizacijom. Moguće je zaključiti da kola napitci zadovoljavaju cijeli jedan skup potreba potrošača, a ne samo jednu potrebu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate

Profili:

Avatar Url Boris Marjanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Marjanović, Boris; Stanimirović, Bojan
POTREBE I PONAŠANJE POTROŠAČA – PRIMJER COCA-COLE // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 16 (2022), 1-2; 49-57 doi:10.51650 /ezrvs.16.1-2.4 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Marjanović, B. & Stanimirović, B. (2022) POTREBE I PONAŠANJE POTROŠAČA – PRIMJER COCA-COLE. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 16 (1-2), 49-57 doi:10.51650 /ezrvs.16.1-2.4.
@article{article, author = {Marjanovi\'{c}, Boris and Stanimirovi\'{c}, Bojan}, year = {2022}, pages = {49-57}, DOI = {10.51650 /ezrvs.16.1-2.4}, keywords = {marketing, potrebe, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, Coca-Cola, Maslovljeva hijerarhija potreba.}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, doi = {10.51650 /ezrvs.16.1-2.4}, volume = {16}, number = {1-2}, issn = {1846-6656}, title = {POTREBE I PONA\v{S}ANJE POTRO\v{S}A\v{C}A – PRIMJER COCA-COLE}, keyword = {marketing, potrebe, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, Coca-Cola, Maslovljeva hijerarhija potreba.} }
@article{article, author = {Marjanovi\'{c}, Boris and Stanimirovi\'{c}, Bojan}, year = {2022}, pages = {49-57}, DOI = {10.51650 /ezrvs.16.1-2.4}, keywords = {marketing, needs, consumer behavior, Coca-Cola, Maslow’s hierarchy of needs}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, doi = {10.51650 /ezrvs.16.1-2.4}, volume = {16}, number = {1-2}, issn = {1846-6656}, title = {POTREBE I PONA\v{S}ANJE POTRO\v{S}A\v{C}A – PRIMJER COCA-COLE}, keyword = {marketing, needs, consumer behavior, Coca-Cola, Maslow’s hierarchy of needs} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font