Pregled bibliografske jedinice broj: 1206427
POTREBE I PONAŠANJE POTROŠAČA – PRIMJER COCA-COLE
POTREBE I PONAŠANJE POTROŠAČA – PRIMJER COCA-COLE // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 16 (2022), 1-2; 49-57 doi:10.51650 /ezrvs.16.1-2.4 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1206427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POTREBE I PONAŠANJE POTROŠAČA – PRIMJER COCA-COLE
Autori
Marjanović, Boris ; Stanimirović, Bojan
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6656) 16
(2022), 1-2;
49-57
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marketing, potrebe, ponašanje potrošača, Coca-Cola, Maslovljeva hijerarhija potreba.
(marketing, needs, consumer behavior, Coca-Cola, Maslow’s hierarchy of needs)
Sažetak
Za postizanje konkurentske prednosti izuzetno je važno prepoznati potrebe potrošača bolje od konkurencije i defi nirati kriterije vrijednosti koje potrošači primjenjuju pri vrednovanju alternativa. Iz analize u ovome radu pokušalo se identifi cirati potrebe koje CocaCola ispunjava na temelju kriterija obilježja proizvoda i ostalih aktivnosti koje su sistematizirane prema Maslowljevoj hijerarhiji. Utvrđeno je postojanje cijelog niza mogućih potreba. Naime, potrebe se u najmanjoj mjeri klasifi ciraju u kategoriju fi zioloških potreba, što iznenađuje jer napitak ipak služi za zadovoljenje temeljne potrebe gašenja žeđi, a u najvećoj se mjeri odnose na potrebe za samoaktualizacijom. Moguće je zaključiti da kola napitci zadovoljavaju cijeli jedan skup potreba potrošača, a ne samo jednu potrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Istarsko veleučilište - Universita Istriana di scienze applicate
Profili:
Boris Marjanović
(autor)