Pregled bibliografske jedinice broj: 1206398
Terenska nastava fizike : Interaktivno učenje
Terenska nastava fizike : Interaktivno učenje, 2017., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Fizički odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1206398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Terenska nastava fizike : Interaktivno učenje
(Field physics education : Interactive learning)
Autori
Putnik, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet/Fizički odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
34
Mentor
Paar, Dalibor
Ključne riječi
terenska nastava fizike, interaktivno učenje
(field teaching of physics, interactive learning)
Sažetak
Obrazovanje se treba mijenjati i prilagođavati potrebama učenika. Nužno je udaljavanje od predavačke nastave i okretanje prema suvremenoj nastavi u fizici. Time dolazimo do interaktivnosti u nastavi, učenicima se ne daje gotovo gradivo nego sami dolaze do rješenja. Ovakva vrsta nastava pomaže učenici da lakše pamte i primjenjuju naučeno gradivo. Rezultati raznih istraživanja pokazuju značaj terenske nastave kod učenika. Potiče kreativnost, stvara nove vještine i stavove, kako kod učenika tako i kod nastavnika. Kroz terenski rad učenici stječu direktno iskustvo o gradivu. U radu se spominju pojedina istraživanja na ovu temu, kao i stavovi učenika o važnosti i korisnosti terenske nastave u fizici. Na Danu otvorenih vrata Fizičkog odsjeka predstavljena je anketa koju su sudionici ispunjavali nakon posjete. Rezultati ankete dali su nam bolji uvid u važnost terenske nastave fizike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika