Pregled bibliografske jedinice broj: 1206384
Terenska nastava fizike: posjet znanstvenom laboratoriju
Terenska nastava fizike: posjet znanstvenom laboratoriju, 2018., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Matematički odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1206384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Terenska nastava fizike: posjet znanstvenom
laboratoriju
(Field teaching of physics: visit to the scientific
laboratory)
Autori
Bračun, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet/Matematički odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2018
Stranica
39
Mentor
Paar, Dalibor
Ključne riječi
suvremeno obrazovanje, znanstveno obrazovanje, STEM, terenska nastava
(modern education, science education, STEM, field teaching)
Sažetak
Obrazovni sustav u Republici Hrvatskoj još uvijek je koncipiran na učenju u učionici. Promjenom kurikuluma, teži se tome da se sustav unaprijedi izlaskom iz učionice i da se učenicima omogući obrazovanje koje će moći primijeniti u svakodnevnom životu. Nastavnicima će biti dana veća autonomija te će samim time biti kreativniji u radu koji podrazumijeva i organiziranje posjeta institucijama u okviru terenske nastave. Posjet znanstvenom laboratoriju, mjestu gdje znanstvenici istražuju, može biti izuzetno je vrijedan dio suvremenog znanstvenog (STEM) obrazovanja učenika. Na konkretnom primjeru dva vrhunska istraživačka laboratorija u Zagrebu pokazano je što djeca mogu naučiti i koji su elementi i metode dostupni u izvedbi ovakvog oblika nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika