Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1206381

Fizika kao okosnica ranog znanstvenog obrazovanja u vrtićima i razrednoj nastavi


Bekavac, Filipina
Fizika kao okosnica ranog znanstvenog obrazovanja u vrtićima i razrednoj nastavi, 2019., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Fizički odsjek, Zagreb


CROSBI ID: 1206381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fizika kao okosnica ranog znanstvenog obrazovanja u vrtićima i razrednoj nastavi
(Physics in early learning in kindergarten and primary school)

Autori
Bekavac, Filipina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet/Fizički odsjek

Mjesto
Zagreb

Datum
10.05

Godina
2019

Stranica
32

Mentor
Paar, Dalibor

Ključne riječi
rano učenje, STEM, fizika
(early learning, STEM, physics)

Sažetak
Tema ovog rada je rano učenje s naglaskom na fiziku. Tijekom 20. stoljeća prevladavalo je mišljenje da su djeca u vrtiću premlada za upoznavanje s konceptima prirodnih znanosti i da se u tim godinama trebaju samo igrati. Brojna istraživanja s početkom 21. stoljeća pokazuju da je upoznavanje djece s konceptima prirodnih znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike (STEM) ključno za njihovo daljnje napredovanje i usmjeravanje prema tim područjima. Kada govorimo o fizici, zainteresirati djecu za fiziku u višim razredima osnovne škole ili u srednjoj školi je jako teško. Tada više ne postavljaju pitanja, ne istražuju. Djeca u ranoj dobi su znatiželjna, postavljaju pitanja, izvode pokuse. Stoga je to pravo razdoblje da ih se izloži zanimljivim fizikalnim konceptima i potakne na suradnju i istraživanja. Kako se u ranoj dobi najintenzivnije stvaraju trajne kognitivne veze u mozgu, ovakav pristup stvara temelje na kojima se puno kvalitetnije mogu graditi daljnja znanja u STEM područjima. U okviru ovog rada dan je prikaz nekih iskustava uvođenja ranog učenja fizike u svijetu te je osmišljena i izvedena radionica pod nazivom „Gledajmo zvuk, slušajmo svjetlost“. Razvoj ideja i programa ključan je za edukaciju odgojitelja i učitelja kako bi samostalno mogli uvoditi ovakve sadržaje u nastavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dalibor Paar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bekavac, Filipina
Fizika kao okosnica ranog znanstvenog obrazovanja u vrtićima i razrednoj nastavi, 2019., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Fizički odsjek, Zagreb
Bekavac, F. (2019) 'Fizika kao okosnica ranog znanstvenog obrazovanja u vrtićima i razrednoj nastavi', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Fizički odsjek, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bekavac, Filipina}, year = {2019}, pages = {32}, keywords = {rano u\v{c}enje, STEM, fizika}, title = {Fizika kao okosnica ranog znanstvenog obrazovanja u vrti\'{c}ima i razrednoj nastavi}, keyword = {rano u\v{c}enje, STEM, fizika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bekavac, Filipina}, year = {2019}, pages = {32}, keywords = {early learning, STEM, physics}, title = {Physics in early learning in kindergarten and primary school}, keyword = {early learning, STEM, physics}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font