Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1206278

Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila


Vulama, Monika
Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila, 2020., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Matematički odsjek, Zagreb


CROSBI ID: 1206278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila
(Contemporary teaching of physics: misconceptions in overcoming forces)

Autori
Vulama, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet/Matematički odsjek

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2020

Stranica
27

Mentor
Dalibor Paar

Ključne riječi
razvoj suvremene nastave fizike, interaktivne nastavne metode, pojam miskoncepcije
(development of modern physics teaching, interactive teaching of physics, miconceptions)

Sažetak
Na samom početku rada naveden je razvoj suvremene nastave fizike. Opisana je interaktivna, istraživački usmjerena nastava fizike te osnovni sadržaji koji bi se trebali provoditi unutar nje. Isto tako, opisan je tijek sata koji kod učenika postiže najveću aktivnost te interaktivne nastavne metode kojima se postiže.Nadalje, prema Nacionalnom kurikulumu opisan je redoslijed nastavnog sadržaja vezanog za savladavanje sila. Nakon toga, objašnjen je pojam miskoncepcije te su prikazani rezultati ankete provedene na učenicima kako bi se usporedio učenički pojam sile unatrag tridesetak godina i danas. Iz rezultata ankete vidljivo je da učenici unatoč promjenama u nastavi fizike i dalje zadržavaju intuitivna objašnjenja pojava te je potrebno još poraditi na samom izvođenju nastave fizike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dalibor Paar (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vulama, Monika
Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila, 2020., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Matematički odsjek, Zagreb
Vulama, M. (2020) 'Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila', diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Matematički odsjek, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vulama, Monika}, year = {2020}, pages = {27}, keywords = {razvoj suvremene nastave fizike, interaktivne nastavne metode, pojam miskoncepcije}, title = {Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila}, keyword = {razvoj suvremene nastave fizike, interaktivne nastavne metode, pojam miskoncepcije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vulama, Monika}, year = {2020}, pages = {27}, keywords = {development of modern physics teaching, interactive teaching of physics, miconceptions}, title = {Contemporary teaching of physics: misconceptions in overcoming forces}, keyword = {development of modern physics teaching, interactive teaching of physics, miconceptions}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font