Pregled bibliografske jedinice broj: 1206278
Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila
Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u savladavanju sila, 2020., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Matematički odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1206278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremena nastava fizike: miskoncepcije u
savladavanju sila
(Contemporary teaching of physics: misconceptions in
overcoming forces)
Autori
Vulama, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet/Matematički odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2020
Stranica
27
Mentor
Dalibor Paar
Ključne riječi
razvoj suvremene nastave fizike, interaktivne nastavne metode, pojam miskoncepcije
(development of modern physics teaching, interactive teaching of physics, miconceptions)
Sažetak
Na samom početku rada naveden je razvoj suvremene nastave fizike. Opisana je interaktivna, istraživački usmjerena nastava fizike te osnovni sadržaji koji bi se trebali provoditi unutar nje. Isto tako, opisan je tijek sata koji kod učenika postiže najveću aktivnost te interaktivne nastavne metode kojima se postiže.Nadalje, prema Nacionalnom kurikulumu opisan je redoslijed nastavnog sadržaja vezanog za savladavanje sila. Nakon toga, objašnjen je pojam miskoncepcije te su prikazani rezultati ankete provedene na učenicima kako bi se usporedio učenički pojam sile unatrag tridesetak godina i danas. Iz rezultata ankete vidljivo je da učenici unatoč promjenama u nastavi fizike i dalje zadržavaju intuitivna objašnjenja pojava te je potrebno još poraditi na samom izvođenju nastave fizike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika