Pregled bibliografske jedinice broj: 1206170
Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19
Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19 // Knjižica sažetaka 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO2 In memoriam prof.emer. dr. sc. Milan Matijević u suradnji sa Zavodom za znanstvenoistraživački i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 168-169 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1206170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost socioekonomskog položaja i stavova
studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu
tijekom pandemije COVID-19
(Relationship between Student's Socioeconomic
Status and Their Attitudes about Online Teaching
at the University of Split during the Covid-19
Pandemic)
Autori
Relja, Renata ; Popović, Toni ; Mandušić, Ela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjižica sažetaka 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO2 In memoriam prof.emer. dr. sc. Milan Matijević u suradnji sa Zavodom za znanstvenoistraživački i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru
/ Velički, Damir ; Dumančić, Mario - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 168-169
ISBN
978-953-8115-98-1
Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovni proces ; prednosti i nedostaci online nastave ; socioekonomske razlike
(educational process, advantages and disadvantages of online teaching ; socioeconomic differences)
Sažetak
Cilj je provedenog istraživanja analiza odnosa socioekonomskog položaja studenata i njihovih stavova u svezi online nastave na Sveučilištu u Splitu (N =463).Istraživanje je provedeno u razdoblju od lipnja do kolovoza 2021. godine metodom online ankete na temelju upitnika od 26 pitanja zatvorenog i otvorenog tipa. Hipotezama je pretpostavljeno kako studenti ne ocjenjuju najvišim ocjenama provedbu online nastave pri čemu je lošije ocjenjuju studenti s nižim prihodima kao i oni koji dijele računalnu opremu s ukućanima ili žive u većim kućanstvima. Bez obzira na njihove socioekonomske razlike pretpostvaljeno je kako studenti smatraju online nastavu manje kvalitetnom od klasičnog modela.Istovremeno, prepostavljeno je kako socioekonomske razlike značajno utječu na razinu poteškoća s kojima se suočavaju tijekom provedbe online nastave. Prema rezultatima istraživanja, manje od polovine studenata ocijenilo je online nastavu vrlo dobrom ili izvrsnom ocjenom (36, 3%). Klasični oblik nastave većina ocjenjuje donekle ili znatno kvalitetnijim (93, 1 %). Unatoč tome, gotovo polovina ispitanika pozitivno ocjenjuje realizaciju online nastave u smislu vlastitog napredovanja i stjecanja znanja i vještina.Uočeno je kako socioekonomske razlike uvjetuju određene poteškoće tijekom procesa online nastave, a koje se reflektiraju na stavove o njezinoj provedbi. Rezultati ovog istraživanja predstavljaju doprinos proučavanju obrazovnog procesa u vrijeme pandemije, s naglaskom na važnost uvažavanja socioekonomskih razlika studenata prilikom organizacije nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu