Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1206170

Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19


Relja, Renata; Popović, Toni; Mandušić, Ela
Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19 // Knjižica sažetaka 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO2 In memoriam prof.emer. dr. sc. Milan Matijević u suradnji sa Zavodom za znanstvenoistraživački i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 168-169 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1206170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19
(Relationship between Student's Socioeconomic Status and Their Attitudes about Online Teaching at the University of Split during the Covid-19 Pandemic)

Autori
Relja, Renata ; Popović, Toni ; Mandušić, Ela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjižica sažetaka 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO2 In memoriam prof.emer. dr. sc. Milan Matijević u suradnji sa Zavodom za znanstvenoistraživački i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru / Velički, Damir ; Dumančić, Mario - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 168-169

ISBN
978-953-8115-98-1

Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
obrazovni proces ; prednosti i nedostaci online nastave ; socioekonomske razlike
(educational process, advantages and disadvantages of online teaching ; socioeconomic differences)

Sažetak
Cilj je provedenog istraživanja analiza odnosa socioekonomskog položaja studenata i njihovih stavova u svezi online nastave na Sveučilištu u Splitu (N =463).Istraživanje je provedeno u razdoblju od lipnja do kolovoza 2021. godine metodom online ankete na temelju upitnika od 26 pitanja zatvorenog i otvorenog tipa. Hipotezama je pretpostavljeno kako studenti ne ocjenjuju najvišim ocjenama provedbu online nastave pri čemu je lošije ocjenjuju studenti s nižim prihodima kao i oni koji dijele računalnu opremu s ukućanima ili žive u većim kućanstvima. Bez obzira na njihove socioekonomske razlike pretpostvaljeno je kako studenti smatraju online nastavu manje kvalitetnom od klasičnog modela.Istovremeno, prepostavljeno je kako socioekonomske razlike značajno utječu na razinu poteškoća s kojima se suočavaju tijekom provedbe online nastave. Prema rezultatima istraživanja, manje od polovine studenata ocijenilo je online nastavu vrlo dobrom ili izvrsnom ocjenom (36, 3%). Klasični oblik nastave većina ocjenjuje donekle ili znatno kvalitetnijim (93, 1 %). Unatoč tome, gotovo polovina ispitanika pozitivno ocjenjuje realizaciju online nastave u smislu vlastitog napredovanja i stjecanja znanja i vještina.Uočeno je kako socioekonomske razlike uvjetuju određene poteškoće tijekom procesa online nastave, a koje se reflektiraju na stavove o njezinoj provedbi. Rezultati ovog istraživanja predstavljaju doprinos proučavanju obrazovnog procesa u vrijeme pandemije, s naglaskom na važnost uvažavanja socioekonomskih razlika studenata prilikom organizacije nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Renata Relja (autor)

Avatar Url Toni Popović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Relja, Renata; Popović, Toni; Mandušić, Ela
Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19 // Knjižica sažetaka 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO2 In memoriam prof.emer. dr. sc. Milan Matijević u suradnji sa Zavodom za znanstvenoistraživački i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 168-169 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Relja, R., Popović, T. & Mandušić, E. (2022) Povezanost socioekonomskog položaja i stavova studenata o online nastavi na Sveučilištu u Splitu tijekom pandemije COVID-19. U: Velički, D. & Dumančić, M. (ur.)Knjižica sažetaka 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju-STOO2 In memoriam prof.emer. dr. sc. Milan Matijević u suradnji sa Zavodom za znanstvenoistraživački i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru.
@article{article, author = {Relja, Renata and Popovi\'{c}, Toni and Mandu\v{s}i\'{c}, Ela}, year = {2022}, pages = {168-169}, keywords = {obrazovni proces, prednosti i nedostaci online nastave, socioekonomske razlike}, isbn = {978-953-8115-98-1}, title = {Povezanost socioekonomskog polo\v{z}aja i stavova studenata o online nastavi na Sveu\v{c}ili\v{s}tu u Splitu tijekom pandemije COVID-19}, keyword = {obrazovni proces, prednosti i nedostaci online nastave, socioekonomske razlike}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Relja, Renata and Popovi\'{c}, Toni and Mandu\v{s}i\'{c}, Ela}, year = {2022}, pages = {168-169}, keywords = {educational process, advantages and disadvantages of online teaching, socioeconomic differences}, isbn = {978-953-8115-98-1}, title = {Relationship between Student's Socioeconomic Status and Their Attitudes about Online Teaching at the University of Split during the Covid-19 Pandemic}, keyword = {educational process, advantages and disadvantages of online teaching, socioeconomic differences}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font