Pregled bibliografske jedinice broj: 1205987
Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu
Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1205987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu
(Packaging design as a marketing element of food products for children)
Autori
Slišković, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2021
Stranica
39
Mentor
Bratić, Diana
Ključne riječi
4P, proizvod, ambalaža, materijali, brand, djeca
(4P, product, packaging, materials, brand, children)
Sažetak
Marketing podrazumijeva sve procese koji sudjeluju u stvaranju nekog proizvoda s ciljem da se kupac zadovolji. Glavni zadaci kod marketinga su konstantna inovacija i stvaranje opcija koje će proizvod ili uslugu visoko pozicionirati. „4P“ (proizvod, cijena, distribucija i promocija) ključni su elementi za to. Ambalaža je sve ono u šta se pakira proizvod, ona štiti, ukrašava i transportira. U svojim počecima sama po sebi imala je značaj, međutim, razvoj društva i različitih industrija tražilo je konstantnu inovaciju ambalažnih materijala, oblika, tehnika te estetike ambalaže. Poboljšanju izgleda, oblika, kvalitete i svih svojstava ambalaže pridonose materijali ; papir, karton, plastika, metal, staklo, drvo, tekstil. Funkcija ambalaže je sve veća, a neke od najvažnijih funkcija su zaštitna, transportna, prodajna, skladišna, ekološka, ekonomska i upotrebna. Podjele koje ambalaža ima su prema funkciji (primarna, sekundarna, tercijarna) i prema trajnosti (povratna i nepovratna). Posebna i najzahtjevnija skupina kupaca su djeca. Kako bi se zadovoljile njihove potrebe, želje, njihova mašta i pridobila vjernost potrebno je da ambalaža na prvom mjestu bude sigurna te da dizajn dobro razradi sve elemente na koje oni obraćaju pažnju, a to su oblik, boja te atraktivnost likova. Marketing i ambalaža su usko povezani pojmovi. Danas, jedno bez drugog gotovo da ne mogu, a ono što im je zajedničko da su i jedno i drugo neizostavni dio poslovanja i poslovne strategije. Jednu od najvažnijih uloga u marketingu ima ambalaža jer ona daje profil brandu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija