Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205987

Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu


Slišković, Lucija
Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1205987 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu
(Packaging design as a marketing element of food products for children)

Autori
Slišković, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2021

Stranica
39

Mentor
Bratić, Diana

Ključne riječi
4P, proizvod, ambalaža, materijali, brand, djeca
(4P, product, packaging, materials, brand, children)

Sažetak
Marketing podrazumijeva sve procese koji sudjeluju u stvaranju nekog proizvoda s ciljem da se kupac zadovolji. Glavni zadaci kod marketinga su konstantna inovacija i stvaranje opcija koje će proizvod ili uslugu visoko pozicionirati. „4P“ (proizvod, cijena, distribucija i promocija) ključni su elementi za to. Ambalaža je sve ono u šta se pakira proizvod, ona štiti, ukrašava i transportira. U svojim počecima sama po sebi imala je značaj, međutim, razvoj društva i različitih industrija tražilo je konstantnu inovaciju ambalažnih materijala, oblika, tehnika te estetike ambalaže. Poboljšanju izgleda, oblika, kvalitete i svih svojstava ambalaže pridonose materijali ; papir, karton, plastika, metal, staklo, drvo, tekstil. Funkcija ambalaže je sve veća, a neke od najvažnijih funkcija su zaštitna, transportna, prodajna, skladišna, ekološka, ekonomska i upotrebna. Podjele koje ambalaža ima su prema funkciji (primarna, sekundarna, tercijarna) i prema trajnosti (povratna i nepovratna). Posebna i najzahtjevnija skupina kupaca su djeca. Kako bi se zadovoljile njihove potrebe, želje, njihova mašta i pridobila vjernost potrebno je da ambalaža na prvom mjestu bude sigurna te da dizajn dobro razradi sve elemente na koje oni obraćaju pažnju, a to su oblik, boja te atraktivnost likova. Marketing i ambalaža su usko povezani pojmovi. Danas, jedno bez drugog gotovo da ne mogu, a ono što im je zajedničko da su i jedno i drugo neizostavni dio poslovanja i poslovne strategije. Jednu od najvažnijih uloga u marketingu ima ambalaža jer ona daje profil brandu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Slišković, Lucija
Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Slišković, L. (2021) 'Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sli\v{s}kovi\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {39}, keywords = {4P, proizvod, ambala\v{z}a, materijali, brand, djeca}, title = {Dizajn ambala\v{z}e kao marketin\v{s}ki element prehrambenih proizvoda za djecu}, keyword = {4P, proizvod, ambala\v{z}a, materijali, brand, djeca}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sli\v{s}kovi\'{c}, Lucija}, year = {2021}, pages = {39}, keywords = {4P, product, packaging, materials, brand, children}, title = {Packaging design as a marketing element of food products for children}, keyword = {4P, product, packaging, materials, brand, children}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font