Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205986

Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda


Šimunović, Marta
Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1205986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda
(The influence of image elements on the packaging on the purchase decision of the product)

Autori
Šimunović, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2021

Stranica
34

Mentor
Bratić, Diana

Ključne riječi
marketing, ambalaža, ponašanje potrošača, slikovni elementi
(marketing, packaging, consumer behavior, image elements)

Sažetak
U ovom završnom radu obrađeno je i povezano područje marketinga i ambalaže. Opisan je utjecaj marketinga na kupce, te je stavljen naglasak na položaj i ulogu ambalaže u marketingu. Proučen je način na koji se potrošači ponašaju, te kako udovoljiti njihovim potrebama i željama. Objašnjeni su čimbenici koji utječu na odluku o kupnji proizvoda. Nadalje, u radu je prikazano kako ambalaža sa dobrim vizualnim izgledom privlači kupca, te podiže tržišnu vrijednost proizvoda. Uz osnovnu podjelu i vrstu ambalaže definirana je i funkcija ambalaže. Cilj ovoga rada bio je istražiti utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži (simbol, infografika, crtež, slika, fotografija) na odluku o kupnji proizvoda, pa je u tu svrhu provedeno eksperimentalno istraživanje koje se provelo u obliku ankete čime je dokazano da je kvaliteta proizvoda ipak presudna u odabiru proizvoda, no kada se govori o ambalaži koja je tek na četvrtom mjestu po važnosti iza cijene i marke, njezina zaštitna funkcija je dominantnija u odnosu na estetsku ili informativnu. No kada se govori o vizualnim elementima dizajna ambalaže, slikovni elementi su definitivno vodeći nakon boje i tekstualnih elemenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimunović, Marta
Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Šimunović, M. (2021) 'Utjecaj slikovnih elemenata na ambalaži na odluku o kupnji proizvoda', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Marta}, year = {2021}, pages = {34}, keywords = {marketing, ambala\v{z}a, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, slikovni elementi}, title = {Utjecaj slikovnih elemenata na ambala\v{z}i na odluku o kupnji proizvoda}, keyword = {marketing, ambala\v{z}a, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, slikovni elementi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Marta}, year = {2021}, pages = {34}, keywords = {marketing, packaging, consumer behavior, image elements}, title = {The influence of image elements on the packaging on the purchase decision of the product}, keyword = {marketing, packaging, consumer behavior, image elements}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font