Pregled bibliografske jedinice broj: 1205984
Percepcija atraktivnosti eko ambalaže i odluka o kupnji proizvoda
Percepcija atraktivnosti eko ambalaže i odluka o kupnji proizvoda, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1205984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija atraktivnosti eko ambalaže i odluka o kupnji proizvoda
(Perception of the attractiveness of eco-packaging and the purchase decision for the product.)
Autori
Kupres, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.09
Godina
2021
Stranica
38
Mentor
Bratić, Diana
Ključne riječi
ambalaža, dizajn ambalaže, eko ambalaža, atraktivnost, ekološki prihvatljivi materijali
(packaging, packaging design, eco packaging, attractiveness, eco friendly materials)
Sažetak
Ovaj završni rad bavi se ispitivanjem atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže i njenom utjecaju na odluku o kupnji proizvoda. Budući da se današnji trendovi marketinga u velikoj mjeri fokusiraju na ekološku osviještenost, a sama ambalaža ima veliki utjecaj na zagađenje okoliša, eko ambalaža svojim dizajnom utjecajan je faktor kod odabira proizvoda ; potiče kupca na razmišljanje o zbrinjavanju, ali i nekada nije najbolji odabir zbog percepcije manje atraktivnog izgleda. Zato se ispitivanjem i istraživanjem nastoji doći do odgovora na različita marketinška pitanja, a glavna su ima li eko ambalaža svoje mjesto u marketingu, te koliko to utječe na marketing. Također se istražuju percepcije kupaca, smatraju li proizvod u ekološki prihvatljivoj ambalaži kao dobar ili loš odabir na temelju atraktivnosti, te koji parametri imaju najveću ulogu kod njihove odluke o kupnji. Atraktivnost je subjektivan doživljaj koji ovisi o vlastitim vrednovanjima percipiranih vizualnih elemenata, ali i procjenama vrijednosti proizvoda. na globalnoj razini, čime se i Danas se nastoji povećati proizvodnja takve ambalaže na globalnoj razini, te se nastoji kroz različite medije podići svijest o atraktivnost eko ambalaže. Stoga je u ovom radu istraženo koje oblike, boje, materijale, dizajn, te ostale vizualne elemente ambalaže kupci najviše percipiraju, te koji elementi, na koji način i u kojoj mjeri utječu na njihov odabir proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija