Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205982

Digitalni marketing na društvenim mrežama


Glavaš, Katarina
Digitalni marketing na društvenim mrežama, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1205982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni marketing na društvenim mrežama
(Digital marketing in social media)

Autori
Glavaš, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2021

Stranica
30

Mentor
Bratić, Diana

Ključne riječi
Internet, digitalni marketing, društvene mreže
(Internet, digital marketing, social media)

Sažetak
Svakim danom sve veći i veći je broj ljudi koji se koriste internetom i društvenim mrežama. Od Facebooka, YouTubea, Instagrama i ostalih društvenih mreža naglo se povećava broj profila, korisnici većinom imaju profil, ne samo na jednoj društvenoj mreži, već i na nekoliko njih. Porastom broja korisnika, uvidjelo se, da tamo poduzeća, brandovi mogu iskoristiti blagodati interneta i promovirati svoje proizvode. Zahvaljujući digitalnom marketingu, poduzeća imaju razne mogućnosti, koristiti digitalne alate marketinga u svrhe promidžbe, preko marketinga pute e – maila, optimizacije web-a, uslužnog marketinga i marketinga putem društvenih mreža. Otvara se niz raznih prilika, kako sve i na koji način privući određene ciljane skupine ljudi. Svakodnevne, nove, do sada nikad viđene ponude osvježenje su za korisnike što ih potiče na reagiranje među svojim virtualnim prijateljima putem društvenih mreža. Poduzeća ostvaruju dvostruku korist, ponudili su korisnicima zadovoljavajući proizvod ili uslugu i time su stekli još novih kupaca. Stoga je u ovom radu napravljena analiza slučaja primjene digitalnog marketinga na društveni mrežama i to na primjeru multinacionalne kompanije koja je lider u branši, Hrvatskog telekoma. Uvid u tehnike i alate koje koriste može poslužiti kao banchmarking za druga poduzeća jer je budućnost digitalnog oglašavanja upravo na društvenim mrežama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (mentor)

Avatar Url Katarina Glavaš LJubimir (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glavaš, Katarina
Digitalni marketing na društvenim mrežama, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Glavaš, K. (2021) 'Digitalni marketing na društvenim mrežama', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Glava\v{s}, Katarina}, year = {2021}, pages = {30}, keywords = {Internet, digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Digitalni marketing na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {Internet, digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Glava\v{s}, Katarina}, year = {2021}, pages = {30}, keywords = {Internet, digital marketing, social media}, title = {Digital marketing in social media}, keyword = {Internet, digital marketing, social media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font