Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205958

Utjecaj pandemije COVID-19 na visokoškolsko obrazovanje i nastavu


Marković, Melita; Hmelina, Miljenko
Utjecaj pandemije COVID-19 na visokoškolsko obrazovanje i nastavu // Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Medicinska naklada, 2022. str. 52-56 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1205958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj pandemije COVID-19 na visokoškolsko obrazovanje i nastavu
(The impact of the COVID-19 pandemic on higher education and teaching)

Autori
Marković, Melita ; Hmelina, Miljenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad - Krapina : Medicinska naklada, 2022, 52-56

ISBN
978-953-57602-5-2

Skup
5. simpozij Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Susreti

Mjesto i datum
Krapina, Hrvatska, 22.04.2022. - 23.04.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
pandemija COVID-19, visokoškolsko obrazovanje, nastava, prednosti i nedostaci
(pandemic COVID-19, higher education, teaching, leverege, deficiencies)

Sažetak
Pandemija COVID-19 utjecala je na sve aspekte života, pa tako i na visokoškolsko obrazovanje. Obrazovne ustanove većinom su bile zatvorene, te su studentima uskraćene obrazovne mogućnosti. Nastava studentima odvijala se putem interneta kroz nekoliko različitih platformi. Većina visokoškolskih ustanova nije se odlučila za potpuni prelazak na online nastavu, već na hibridnu. Hibridna nastava pokazala se dobrom ako je teorijski dio bio online, a praktični dio uživo. Primarni cilj ovog rada je istražiti kakvo je bilo obrazovanje u visokoškolskim ustanovama tijekom pandemije COVID-19, kakve su bile prednosti, nedostaci, koji oblik nastave se studentima naviše svidio, te kakav je obrazovni učinak imala online nastava. Za potrebe ovog rada korišteni su primarni i sekundarni podaci. Primarni izvor podataka je anketa, a sekundarni izvori su znanstvena i stručna literatura.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina

Profili:

Avatar Url Miljenko Hmelina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada drive.google.com

Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Melita; Hmelina, Miljenko
Utjecaj pandemije COVID-19 na visokoškolsko obrazovanje i nastavu // Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Medicinska naklada, 2022. str. 52-56 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Marković, M. & Hmelina, M. (2022) Utjecaj pandemije COVID-19 na visokoškolsko obrazovanje i nastavu. U: Hercigonja-Szekeres, M. & Sikirica, N. (ur.)Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina.
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Melita and Hmelina, Miljenko}, year = {2022}, pages = {52-56}, keywords = {pandemija COVID-19, visoko\v{s}kolsko obrazovanje, nastava, prednosti i nedostaci}, isbn = {978-953-57602-5-2}, title = {Utjecaj pandemije COVID-19 na visoko\v{s}kolsko obrazovanje i nastavu}, keyword = {pandemija COVID-19, visoko\v{s}kolsko obrazovanje, nastava, prednosti i nedostaci}, publisher = {Medicinska naklada}, publisherplace = {Krapina, Hrvatska} }
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Melita and Hmelina, Miljenko}, year = {2022}, pages = {52-56}, keywords = {pandemic COVID-19, higher education, teaching, leverege, deficiencies}, isbn = {978-953-57602-5-2}, title = {The impact of the COVID-19 pandemic on higher education and teaching}, keyword = {pandemic COVID-19, higher education, teaching, leverege, deficiencies}, publisher = {Medicinska naklada}, publisherplace = {Krapina, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font