Pregled bibliografske jedinice broj: 1205824
Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji – poticaj za inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgoju i obrazovanju
Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji – poticaj za inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgoju i obrazovanju // Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“ / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 155-171 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1205824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji – poticaj za inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgoju i obrazovanju
(Peculiarities of Learning Mathematics in Montessori Pedagogy – Motivation for Innovativeness, Creativity and Entrepreneurship in Education)
Autori
Valjan Vukić, Violeta ; Muštra, Marina ; Ivetić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“
/ Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2022, 155-171
ISBN
978-953-331-349-8
Skup
Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.05.2016. - 13.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Montessori pedagogija, didaktički materijali, samostalno učenje, dijete, odgojitelj
(Montessori pedagogy, didactic materials, self-learning, child, educator)
Sažetak
Maria Montessori bila je izuzetna pedagoginja koja se zalagala za pripremljenu okolinu, odgojitelja/pomagača, prikladne materijale u skladu s razvojnim stupnjevima djece, samoaktivnost i samopoučavanje djece. Svojim idejama postigla je da se djetetova pasivna uloga u procesu odgoja zamijeni aktivnom. Za dijete je nužno da uči i oblikuje se putem vlastitog rada i samostalnosti. Potrebno je da ono samo bira materijale i vrijeme manipuliranjanjime. Montessori je za matematiku pripremila brojne materijale i aktivnosti gdje djeca mogu s lakoćom savladati naizgled nesavladivo. Na odgojitelju je da uputi dijete u materijal i pomogne mu ako to dijete samo zahtijeva, a sve ostalo može prepustiti njemu jer mu kontrola pogreške omogućuje točan rezultat. Kod Montessori učenja matematike rad djeteta uglavnom je individualan, učenje je po¬stupno i usklađeno sa stupnjevima djetetova razvoja. Njezin način rada omogućuje djetetu prihvaćanje matematike od samog početka. Djeca sa zadovoljstvom manipuliraju matematičkim materijalima i dolaze do rezultata s velikom znatiželjom te se na taj način od ranog djetinjstva uvode u svijet matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija