Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205824

Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji – poticaj za inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgoju i obrazovanju


Valjan Vukić, Violeta; Muštra, Marina; Ivetić, Ivana
Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji – poticaj za inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgoju i obrazovanju // Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“ / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 155-171 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1205824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji – poticaj za inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgoju i obrazovanju
(Peculiarities of Learning Mathematics in Montessori Pedagogy – Motivation for Innovativeness, Creativity and Entrepreneurship in Education)

Autori
Valjan Vukić, Violeta ; Muštra, Marina ; Ivetić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“ / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2022, 155-171

ISBN
978-953-331-349-8

Skup
Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.05.2016. - 13.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Montessori pedagogija, didaktički materijali, samostalno učenje, dijete, odgojitelj
(Montessori pedagogy, didactic materials, self-learning, child, educator)

Sažetak
Maria Montessori bila je izuzetna pedagoginja koja se zalagala za pripremljenu okolinu, odgojitelja/pomagača, prikladne materijale u skladu s razvojnim stupnjevima djece, samoaktivnost i samopoučavanje djece. Svojim idejama postigla je da se djetetova pasivna uloga u procesu odgoja zamijeni aktivnom. Za dijete je nužno da uči i oblikuje se putem vlastitog rada i samostalnosti. Potrebno je da ono samo bira materijale i vrijeme manipuliranjanjime. Montessori je za matematiku pripremila brojne materijale i aktivnosti gdje djeca mogu s lakoćom savladati naizgled nesavladivo. Na odgojitelju je da uputi dijete u materijal i pomogne mu ako to dijete samo zahtijeva, a sve ostalo može prepustiti njemu jer mu kontrola pogreške omogućuje točan rezultat. Kod Montessori učenja matematike rad djeteta uglavnom je individualan, učenje je po¬stupno i usklađeno sa stupnjevima djetetova razvoja. Njezin način rada omogućuje djetetu prihvaćanje matematike od samog početka. Djeca sa zadovoljstvom manipuliraju matematičkim materijalima i dolaze do rezultata s velikom znatiželjom te se na taj način od ranog djetinjstva uvode u svijet matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Violeta Valjan-Vukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Valjan Vukić, Violeta; Muštra, Marina; Ivetić, Ivana
Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji – poticaj za inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgoju i obrazovanju // Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“ / Vican, Dijana ; Karamatić Brčić, Matilda (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 155-171 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Valjan Vukić, V., Muštra, M. & Ivetić, I. (2022) Osobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji – poticaj za inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgoju i obrazovanju. U: Vican, D. & Karamatić Brčić, M. (ur.)Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije „Inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgojno-obrazovnom sustavu“.
@article{article, author = {Valjan Vuki\'{c}, Violeta and Mu\v{s}tra, Marina and Iveti\'{c}, Ivana}, year = {2022}, pages = {155-171}, keywords = {Montessori pedagogija, didakti\v{c}ki materijali, samostalno u\v{c}enje, dijete, odgojitelj}, isbn = {978-953-331-349-8}, title = {Osobitosti u\v{c}enja matematike u Montessori pedagogiji – poticaj za inovativnost, kreativnost i poduzetnost u odgoju i obrazovanju}, keyword = {Montessori pedagogija, didakti\v{c}ki materijali, samostalno u\v{c}enje, dijete, odgojitelj}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Valjan Vuki\'{c}, Violeta and Mu\v{s}tra, Marina and Iveti\'{c}, Ivana}, year = {2022}, pages = {155-171}, keywords = {Montessori pedagogy, didactic materials, self-learning, child, educator}, isbn = {978-953-331-349-8}, title = {Peculiarities of Learning Mathematics in Montessori Pedagogy – Motivation for Innovativeness, Creativity and Entrepreneurship in Education}, keyword = {Montessori pedagogy, didactic materials, self-learning, child, educator}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font