Pregled bibliografske jedinice broj: 1205662
Razvoj i mehanika igre Tetris u razvojnom okruženju Unity 3D
Razvoj i mehanika igre Tetris u razvojnom okruženju Unity 3D, 2019., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1205662 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj i mehanika igre Tetris u razvojnom okruženju
Unity 3D
(Development of the Tetris computer game in Unity
framework)
Autori
Palfi, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
19.02
Godina
2019
Stranica
38
Mentor
Čarapina, Mia
Ključne riječi
Računalne igre, Unity
(Computer games, Unity)
Sažetak
Cilj ovog rada je ispitati kako su video igre osmišljene i vidjeti kako funkcioniraju različiti mehanike igara te kako ih koristiti u razvoju igre, kao i ispitati koje su pozitivne i negativne učinke igre na odrasle i djecu. Ovaj rad razmatra kako su igre općenito razvijene u Unityu, 3D igraćem stroju koji je postao ne samo popularan nego standard u industriji igara. Rad opisuje kako se sučelje u Unityu koristi za brzo generiranje okruženja igara, kako se skripte koriste za logiku, interakciju s igrama i druge mehanike igara. Dalje, rad pokazuje kako je implementacija na nekoliko mobilnih uređaja omogućila korisnicima svih dobi i pozadine da testiraju igre. Davanje uvid u programsku grupu i ideje za poboljšanje igre koje se proizvode. Na kraju se također bavi ovisnošću o igrama, nasilju u igrama i pozitivnim učincima igara. U radu kao primjer koristimo igru Tetris. Ovdije ćemo opisati funkcionalnost i mehanike te igre. Te vidijeti kako se igra radi u Unityu. U zaključku, saznajemo kako nasilje u igri utječe na osobu. Kao i kako koristiti igre za da pozitivno utječu na ljude.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo