Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205562

Stavovi studenata o javnom govoru kao pedagoškoj i poduzetničkoj vještini


Miloloža, Ivan; Ham, Emanuela; Rožac, Karla
Stavovi studenata o javnom govoru kao pedagoškoj i poduzetničkoj vještini // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević Knjižica sažetaka / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 80-81 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1205562 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata o javnom govoru kao pedagoškoj i poduzetničkoj vještini
(Students' Attitudes About Public Speaking as a Pedagogical and Entrepreneurial Competence)

Autori
Miloloža, Ivan ; Ham, Emanuela ; Rožac, Karla

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević Knjižica sažetaka / Velički, Damir ; Dumančić, Mario - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 80-81

ISBN
978-953-8115-98-1

Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kompetencije ; komunikacija ; javni nastup ; pedagogija ; poduzetništvo
(competences ; communication ; entrepreneurship ; pedagogy ; public appearance)

Sažetak
Javni govor jest pedagoška i poduzetnička vještina koja se može razvijati i usavršavati iskustvom, ali ujedno ima svoje opće zakonitosti (strukturiranost, formalno izražavanje, drukčiji način izlaganja). Javni govor jedna je od ključnih vještina u području poduzetništva jer je bitno znati kvalitetno prezentirati ideje, projekte, inovacije. Osim toga, potrebno je znati pregovarati, uspostaviti javni dijalog kao i održati svečani govor. Javni govor nužan je i za razvoj znanstvene karijere i napredovanje, budući da se u suvremenom dobu očekuju visoko razvijene vještine izlaganja znanstvenih rezultata i spoznaja na međunarodnim i/ili domaćim znanstvenim konferencijama, okruglim stolovima i drugim manifestacijama. Stoga se umijeće javnog nastupa često navodi kao kriterij u ocjenjivanju u kolegijima u visokom obrazovanju, posebice seminarskoj nastavi. Nažalost, javni govor kod većine osoba izaziva određeni strah koji se manifestira i u fizičkom obliku (ubrzani rad srca, mučnina, drhtanje ruku i sl.) koji je potrebno naučiti kontrolirati. Nekontroliranje treme, odnosno straha pred javni nastup bitno može utjecati na kvalitetu izlaganja. Prema tome, potrebno je usvojiti tehnike koje pomažu u svladavanju treme te ovladati vještinom javnog govora. Rad razmatra javni govor kao pedagošku (komunikacijsku) i poduzetničku vještinu dajući pregled znanstvenih pogleda uz kritičko promišljanje navedene problematike. Uz navedeno, putem online ankete ispitani su stavovi studenata Fakulteta za dentalnu medicinu i zdravstvo u Osijeku vezani za javni govor. Rezultati ankete upućuju na prepoznavanje javnog govora kao ključne kompetencije u individualnom i profesionalnom razvoju studenata te visoki stupanj prisutnosti treme i straha od javnog govora kod studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek

Profili:

Avatar Url Karla Rožac (autor)

Avatar Url Emanuela Ham (autor)

Avatar Url Ivan Miloloža (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miloloža, Ivan; Ham, Emanuela; Rožac, Karla
Stavovi studenata o javnom govoru kao pedagoškoj i poduzetničkoj vještini // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević Knjižica sažetaka / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 80-81 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Miloloža, I., Ham, E. & Rožac, K. (2022) Stavovi studenata o javnom govoru kao pedagoškoj i poduzetničkoj vještini. U: Velički, D. & Dumančić, M. (ur.)Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević Knjižica sažetaka.
@article{article, author = {Milolo\v{z}a, Ivan and Ham, Emanuela and Ro\v{z}ac, Karla}, year = {2022}, pages = {80-81}, keywords = {kompetencije, komunikacija, javni nastup, pedagogija, poduzetni\v{s}tvo}, isbn = {978-953-8115-98-1}, title = {Stavovi studenata o javnom govoru kao pedago\v{s}koj i poduzetni\v{c}koj vje\v{s}tini}, keyword = {kompetencije, komunikacija, javni nastup, pedagogija, poduzetni\v{s}tvo}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Milolo\v{z}a, Ivan and Ham, Emanuela and Ro\v{z}ac, Karla}, year = {2022}, pages = {80-81}, keywords = {competences, communication, entrepreneurship, pedagogy, public appearance}, isbn = {978-953-8115-98-1}, title = {Students' Attitudes About Public Speaking as a Pedagogical and Entrepreneurial Competence}, keyword = {competences, communication, entrepreneurship, pedagogy, public appearance}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font