Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205545

E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku


Dukić, Darko; Juranović, Marina
E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku // Politehnika, 6 (2022), 1; 7-19 doi:10.36978/cte.6.1.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1205545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
(E-learning in the Teaching of Physics and Informatics: Attitudes of Students from the Josip Juraj Strossmayer University of Osijek)

Autori
Dukić, Darko ; Juranović, Marina

Izvornik
Politehnika (2584-5373) 6 (2022), 1; 7-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
e-učenje ; nastava fizike i informatike ; IKT alati ; stavovi studenata ; analiza razlika
(e-learning ; teaching physics and informatics ; ICT tools ; student attitudes ; difference analysis)

Sažetak
Cilj rada je istražiti primjenu e-učenja u nastavi fizike i informatike na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku sa stajališta studenata. Studija je također nastojala ispitati motivaciju studenata za e-učenje i njihove stavove o implementaciji IKT-a u nastavnom procesu. Prema mišljenju većine ispitanika, nastava se iz oba predmeta uglavnom izvodi na klasičan način uz podršku IKT-a. No, napredni oblici e-učenja ipak su značajno više zastupljeni u poučavanju informatike. Istraživanje je nadalje otkrilo da studenti općenito prihvaćaju e-učenje i, u skladu s tim, percipiraju ga pozitivno. Oni su se također složili da se e-učenje ne primjenjuje dovoljno u nastavi fizike i informatike te da bi nastavnici trebali više poticati studente na korištenje IKT alata. Osim toga, analiza je pokazala da su studenti u značajno većoj mjeri motivirani za upotrebu e-učenja u nastavi informatike i da bi imali bitno više problema kada bi se predavanja iz fizike održavala potpuno online. Rezultati ove studije doprinose boljem razumijevanju implementacije e-učenja na hrvatskim sveučilištima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Osijeku - Odjel za fiziku

Profili:

Avatar Url Darko Dukić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi

Citiraj ovu publikaciju:

Dukić, Darko; Juranović, Marina
E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku // Politehnika, 6 (2022), 1; 7-19 doi:10.36978/cte.6.1.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Dukić, D. & Juranović, M. (2022) E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Politehnika, 6 (1), 7-19 doi:10.36978/cte.6.1.1.
@article{article, author = {Duki\'{c}, Darko and Juranovi\'{c}, Marina}, year = {2022}, pages = {7-19}, DOI = {10.36978/cte.6.1.1}, keywords = {e-u\v{c}enje, nastava fizike i informatike, IKT alati, stavovi studenata, analiza razlika}, journal = {Politehnika}, doi = {10.36978/cte.6.1.1}, volume = {6}, number = {1}, issn = {2584-5373}, title = {E-u\v{c}enje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, keyword = {e-u\v{c}enje, nastava fizike i informatike, IKT alati, stavovi studenata, analiza razlika} }
@article{article, author = {Duki\'{c}, Darko and Juranovi\'{c}, Marina}, year = {2022}, pages = {7-19}, DOI = {10.36978/cte.6.1.1}, keywords = {e-learning, teaching physics and informatics, ICT tools, student attitudes, difference analysis}, journal = {Politehnika}, doi = {10.36978/cte.6.1.1}, volume = {6}, number = {1}, issn = {2584-5373}, title = {E-learning in the Teaching of Physics and Informatics: Attitudes of Students from the Josip Juraj Strossmayer University of Osijek}, keyword = {e-learning, teaching physics and informatics, ICT tools, student attitudes, difference analysis} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font