Pregled bibliografske jedinice broj: 1205545
E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku // Politehnika, 6 (2022), 1; 7-19 doi:10.36978/cte.6.1.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1205545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-učenje u nastavi fizike i informatike: stavovi
studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u
Osijeku
(E-learning in the Teaching of Physics and
Informatics: Attitudes of Students from the Josip
Juraj Strossmayer University of Osijek)
Autori
Dukić, Darko ; Juranović, Marina
Izvornik
Politehnika (2584-5373) 6
(2022), 1;
7-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
e-učenje ; nastava fizike i informatike ; IKT alati ; stavovi studenata ; analiza razlika
(e-learning ; teaching physics and informatics ; ICT tools ; student attitudes ; difference analysis)
Sažetak
Cilj rada je istražiti primjenu e-učenja u nastavi fizike i informatike na Sveučilištu Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku sa stajališta studenata. Studija je također nastojala ispitati motivaciju studenata za e-učenje i njihove stavove o implementaciji IKT-a u nastavnom procesu. Prema mišljenju većine ispitanika, nastava se iz oba predmeta uglavnom izvodi na klasičan način uz podršku IKT-a. No, napredni oblici e-učenja ipak su značajno više zastupljeni u poučavanju informatike. Istraživanje je nadalje otkrilo da studenti općenito prihvaćaju e-učenje i, u skladu s tim, percipiraju ga pozitivno. Oni su se također složili da se e-učenje ne primjenjuje dovoljno u nastavi fizike i informatike te da bi nastavnici trebali više poticati studente na korištenje IKT alata. Osim toga, analiza je pokazala da su studenti u značajno većoj mjeri motivirani za upotrebu e-učenja u nastavi informatike i da bi imali bitno više problema kada bi se predavanja iz fizike održavala potpuno online. Rezultati ove studije doprinose boljem razumijevanju implementacije e-učenja na hrvatskim sveučilištima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti