Pregled bibliografske jedinice broj: 1205353
Uvođenje fizike u razrednu nastavu : sile u prirodi
Uvođenje fizike u razrednu nastavu : sile u prirodi, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Fizički odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1205353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje fizike u razrednu nastavu : sile u prirodi
(Introduction of physics in lower elementary school
teaching : forces in nature)
Autori
Šola, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet/Fizički odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
23.02
Godina
2021
Stranica
56
Mentor
Paar, Dalibor
Ključne riječi
razredna nastava, fizika, pokusi
(lower elementary school teaching, physics, experiments)
Sažetak
Nastava fizike, kao jedno od temeljnih STEM područja, u suvremenom obrazovanju ima sve veći značaj. U ovome radu stavljamo naglasak na rano učenje fizike, osobito koncepte sile. Upoznavanjem djece s konceptima prirodnih znanosti u razrednoj nastavi, dajemo mogućnosti za istraživanje, postavljanje raznih pitanja. Mnoga istraživanja pokazuju da je rano upoznavanje djece sa STEM područjem ključno za njihovo daljnje napredovanje i usmjeravanje ka tim područjima. Nastava fizike u središtu ima fizikalni pokus, koji nam omogućuje zanimljiviji pristup učenicima, te mogućnost njihovog samostalnog istraživanja. Djeca u ranoj dobi su znatiželjna, postavljaju pitanja, stoga trebamo iskoristiti to razdoblje da ih izložimo zanimljivim konceptima sile i potaknemo suradnju i istraživanja. U sklopu ovoga rada pokazujemo kako fiziku možemo uvesti već u razrednoj nastavi kroz koncept sile. Ako se djeca s njima nisu prije susrela, iste pokuse bi bilo dobro izvoditi u okviru odgovarajućih tema u kurikulumu fizike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika