Pregled bibliografske jedinice broj: 1205351
Uloga pokusa u nastavi fizike na daljinu
Uloga pokusa u nastavi fizike na daljinu, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/Fizički odsjek, Zagreb
CROSBI ID: 1205351 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga pokusa u nastavi fizike na daljinu
(The role of experiments in distance learning of
physics)
Autori
Zobunđija, Elena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet/Fizički odsjek
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2021
Stranica
32
Mentor
Paar, Dalibor
Ključne riječi
nastava fizike, učenje na daljinu
(physics teaching, distance learning)
Sažetak
Jedan od ključnih faktora koji utječu na kvalitetu učenja fizike na daljinu je motivacija učenika. Motivacija je već dulje tema istraživanja u kontekstu suvremenog obrazovanja. Kada govorimo o nastavi fizike, istraživano je utječu li upravo pokusi na motivaciju učenika. Pokusi iz fizike značajno utječu na motivaciju i mogu se primijeniti u nekoliko kognitivno motivacijskih tehnika poučavanja poput jednostavnih pokusa, problemskih i paradoksalnih pokusa, pokusa koje možemo primijeniti u svakodnevnom životu i dr. Za motivaciju učenika značajni su jednostavni fizikalni pokusi, koji ne iziskuju velika sredstva i ujedno otvaraju široki kreativan prostor za nastavnike. No istraživanje među hrvatskim nastavnicima fizike je pokazalo da preko 50 % nastavnika nije uspjelo motivirati učenike izvođenjem pokusa na daljinu. Svjetska istraživanja prikazana u ovom radu pokazala su da postoji niz metoda kako pokus učiniti zanimljivim, odnosno povećati motivaciju učenika, pri čemu se posebno ističe učinak jednostavnih pokusa. To otvara prostor unaprjeđenju nastave fizike u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika