Pregled bibliografske jedinice broj: 1205211
Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire
Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1205211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda
u obradi lektire
(Frequency of using creative teaching methods
in processing readings)
Autori
Abramović, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
12.07
Godina
2022
Stranica
144
Mentor
Dubovicki, Snježana
Neposredni voditelj
Huljev, Antonija
Ključne riječi
čitanje lektire, kreativnost u nastavi, nastavne metode, sat obrade lektire
(reading books, creativity in class, teaching methods, processing reading assignments lesson)
Sažetak
Kreativnost učitelja u obradi lektire danas je vrlo važna. Kako bi u učenicima pobudili interes i učinili im lektiru zanimljivom, potrebno je što više koristiti kreativne nastavne metode u obradi lektire. Provedenim istraživanjem cilj je bio ispitati koriste li učitelji i koliko često kreativne metode u obradi lektire te usporediti njihove odgovore s pisanim pripremama za nastavni sat obrade lektire. Kako bi se ostvario navedeni cilj, korištene su kvalitativne metode istraživanja – strukturirani intervju i analiza dokumentacije. Rezultati dobiveni istraživanjem pokazuju na slabiju zastupljenost kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire. Osim što ih ispitani učitelji vrlo malo koriste u obradi lektire, kreativne metode ne pojavljuju se ni u analiziranim nastavnim pripremama. Upravo zato ovim se radom želi osvijestiti važnost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire te potaknuti učitelje na korištenje istih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek