Pregled bibliografske jedinice broj: 1205210
NAMJERA PONAVLJANJA ONLINE KUPOVINE STUDENTSKE POPULACIJE-NALAZI U REPUBLICI HRVATSKOJ
NAMJERA PONAVLJANJA ONLINE KUPOVINE STUDENTSKE POPULACIJE-NALAZI U REPUBLICI HRVATSKOJ // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XII (2022), I; 8-22 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1205210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NAMJERA PONAVLJANJA ONLINE KUPOVINE STUDENTSKE POPULACIJE-NALAZI U REPUBLICI HRVATSKOJ
(ONLINE REPURCHASE INTENTION OF STUDENT POPULATION - FINDINGS IN THE REPUBLIC OF CROATIA)
Autori
Bartolović, Višnja ; Bratanić, Ivana ; Mrvica Mađarac, Sandra
Izvornik
Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije (2232-8823) XII
(2022), I;
8-22
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
hrvatski studenti, kupovno ponašanje, ponovljena online kupnja, sigurnost online kupovine
(Croatian students, shopping behavior, repeated online shopping, security of online shopping)
Sažetak
Istraživanje je imalo za cilj identificirati povezanost ponovljene kupnje studenata s dosadašnjim kupovnim zadovoljstvom, procjenom korisnosti ponuda, praćenja preporuka i recenzija drugih kupaca te osjećajem sigurnosti i zaštićenosti studenata na internetu. U istraživanju je sudjelovao 101 student: studenti iz STEM područja, studenti društvenih i humanističkih znanosti. Kao metoda prikupljanja podataka korišteno je online anketiranje. Potvrđene su četiri polazne hipoteze: identificirana je statistički značajna povezanost između zadovoljstva online kupovinom i korištenja platformi za ponovljenu online kupovinu u budućnosti. Dokazana je statistički značajna povezanost između procjene korisnosti ponuda proizvoda putem online portala i budućih namjera korištenja platformi za online kupovinu. Potvrđena je statistički značajna povezanost između namjere korištenja platformi za online kupovinu u budućnosti i praćenja preporuka mišljenja drugih ljudi (dostupne recenzije). Potvrđena je i značajna povezanost između osjećaja zaštićenosti i sigurnosti prilikom online kupovine i namjera ponavljanja online kupovine putem interneta u budućnosti. Ovi nalazi imaju praktičnu primjenu za tvrtke koje razvijaju online kupovinu u segmentu B2C.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru,
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)