Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1205204

Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenika


Vrtar, Lorna
Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenika, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1205204 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenika
(Classroom as a creative and stimulating environment for student)

Autori
Vrtar, Lorna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
12.07

Godina
2022

Stranica
106

Mentor
Dubovicki, Snježana

Neposredni voditelj
Huljev, Antonija

Ključne riječi
fizički izgled učionice, kreativno i poticajno okruženje, kreativan učitelj
(physical appearance of the classroom, creative and stimulating environment, creative teacher)

Sažetak
U suvremenoj školi, nastavno okruženje se smatra esencijalnim čimbenikom, koji ima značajan utjecaj na rezultate poučavanja i učenja. Posebice, u kontekstu nastave i radnog ozračja, fizički izgled učionice je od velike važnosti. Prosječni učenik provede oko 175 dana u učionici, u kojoj se organizira zajednički rad učenika i učitelja, i stoga je vrlo važno da boravak u njoj bude što ugodniji. Fizički izgled učionice predstavlja snažnu motivaciju za učenika jer stvara poticajno okruženje. Za učenike je takvo okruženje vrlo važno, kako bi samostalno mogli razvijati kreativni potencijal, a tomu pridonosi i učitelj. Učitelj mora stvoriti kreativno okruženje, što će i same učenike potaknuti na stvaralaštvo. Cilj istraživanja bio je usporediti učionice razredne nastave (prema kreiranom protokolu) i proučiti njihov fizički izgled. U prvome dijelu rada opisuju se pojam kreativnosti, školsko ozračje i čimbenici koji utječu na izgled učionice. U istraživanju je korištena kvalitativna metodologija, u okviru koje je fotografirano i promatrano 28 učionica razredne nastave, od kojih su tri učionice detaljno analizirane. Nadalje, u analizi su korištene fotografije 25 učionica koje su prikupili studenati Integriranog preddiplomskog i diplomskog Učiteljskog studija na stručno- pedagoškoj praksi tijekom akademske 2021./2022. godine. Rezultati istraživanja pokazuju da izgled učionice pruža poticajno okruženje za poticanje kreativnosti učenika. Izgled učionice zahtijeva stalnu promjenu, jer će jedino u tom slučaju učionica biti kreativna i poticajna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Snježana Dubovicki (mentor)

Avatar Url Antonija Huljev (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrtar, Lorna
Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenika, 2022., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Vrtar, L. (2022) 'Učionica kao kreativno i poticajno okruženje za učenika', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrtar, Lorna}, year = {2022}, pages = {106}, keywords = {fizi\v{c}ki izgled u\v{c}ionice, kreativno i poticajno okru\v{z}enje, kreativan u\v{c}itelj}, title = {U\v{c}ionica kao kreativno i poticajno okru\v{z}enje za u\v{c}enika}, keyword = {fizi\v{c}ki izgled u\v{c}ionice, kreativno i poticajno okru\v{z}enje, kreativan u\v{c}itelj}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrtar, Lorna}, year = {2022}, pages = {106}, keywords = {physical appearance of the classroom, creative and stimulating environment, creative teacher}, title = {Classroom as a creative and stimulating environment for student}, keyword = {physical appearance of the classroom, creative and stimulating environment, creative teacher}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font