Pregled bibliografske jedinice broj: 1204844
Pedagoške kompetencije u visokoškolskim kurikulima za nastavnike pjevanja u komparativnoj perspektivi
Pedagoške kompetencije u visokoškolskim kurikulima za nastavnike pjevanja u komparativnoj perspektivi // Zbornik radova 9. međunarodni simpozij "Muzika u društvu" / Hadžić, Fatima (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016. str. 326-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1204844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoške kompetencije u visokoškolskim kurikulima
za nastavnike pjevanja u komparativnoj perspektivi
(Pedagogical competences in higher education
curricula for singing teachers in a comparative
perspective)
Autori
Krnić, Marijo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 9. međunarodni simpozij "Muzika u društvu"
/ Hadžić, Fatima - Sarajevo : Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016, 326-342
Skup
9. međunarodni simpozij "Muzika u društvu"
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 23.10.2014. - 26.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbena pedagogija ; visokoškolska pedagogija ; solo pjevači ; ishodi učenja ; kompetencije
(music pedagogy ; higher education pedagogy ; solo singers ; learning outcomes ; competencies)
Sažetak
U radu su analizirani kurikuli studija pjevanja prije i nakon reforme visokog obrazovanja na Umjetničkoj akademiji u Splitu i Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Rezultati analize nisu pokazali očekivani značajan napredak u suvremenim kurikulima u razumijevanju važnosti stjecanja pedagoških kompetencija nastavnika pjevanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost