Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1204844

Pedagoške kompetencije u visokoškolskim kurikulima za nastavnike pjevanja u komparativnoj perspektivi


Krnić, Marijo
Pedagoške kompetencije u visokoškolskim kurikulima za nastavnike pjevanja u komparativnoj perspektivi // Zbornik radova 9. međunarodni simpozij "Muzika u društvu" / Hadžić, Fatima (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016. str. 326-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1204844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoške kompetencije u visokoškolskim kurikulima za nastavnike pjevanja u komparativnoj perspektivi
(Pedagogical competences in higher education curricula for singing teachers in a comparative perspective)

Autori
Krnić, Marijo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 9. međunarodni simpozij "Muzika u društvu" / Hadžić, Fatima - Sarajevo : Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016, 326-342

Skup
9. međunarodni simpozij "Muzika u društvu"

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 23.10.2014. - 26.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazbena pedagogija ; visokoškolska pedagogija ; solo pjevači ; ishodi učenja ; kompetencije
(music pedagogy ; higher education pedagogy ; solo singers ; learning outcomes ; competencies)

Sažetak
U radu su analizirani kurikuli studija pjevanja prije i nakon reforme visokog obrazovanja na Umjetničkoj akademiji u Splitu i Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Rezultati analize nisu pokazali očekivani značajan napredak u suvremenim kurikulima u razumijevanju važnosti stjecanja pedagoških kompetencija nastavnika pjevanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Marijo Krnić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krnić, Marijo
Pedagoške kompetencije u visokoškolskim kurikulima za nastavnike pjevanja u komparativnoj perspektivi // Zbornik radova 9. međunarodni simpozij "Muzika u društvu" / Hadžić, Fatima (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2016. str. 326-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Krnić, M. (2016) Pedagoške kompetencije u visokoškolskim kurikulima za nastavnike pjevanja u komparativnoj perspektivi. U: Hadžić, F. (ur.)Zbornik radova 9. međunarodni simpozij "Muzika u društvu".
@article{article, author = {Krni\'{c}, Marijo}, editor = {Had\v{z}i\'{c}, F.}, year = {2016}, pages = {326-342}, keywords = {glazbena pedagogija, visoko\v{s}kolska pedagogija, solo pjeva\v{c}i, ishodi u\v{c}enja, kompetencije}, title = {Pedago\v{s}ke kompetencije u visoko\v{s}kolskim kurikulima za nastavnike pjevanja u komparativnoj perspektivi}, keyword = {glazbena pedagogija, visoko\v{s}kolska pedagogija, solo pjeva\v{c}i, ishodi u\v{c}enja, kompetencije}, publisher = {Muzikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzi\v{c}ka akademija Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Krni\'{c}, Marijo}, editor = {Had\v{z}i\'{c}, F.}, year = {2016}, pages = {326-342}, keywords = {music pedagogy, higher education pedagogy, solo singers, learning outcomes, competencies}, title = {Pedagogical competences in higher education curricula for singing teachers in a comparative perspective}, keyword = {music pedagogy, higher education pedagogy, solo singers, learning outcomes, competencies}, publisher = {Muzikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzi\v{c}ka akademija Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font