Pregled bibliografske jedinice broj: 1204636
IDENTITETSKA MAPA I URBANA KOMUNIKACIJA - prilog teorijskom promišljanju zatečenog identiteta i metodologijskom temeljenju projektiranog identiteta
IDENTITETSKA MAPA I URBANA KOMUNIKACIJA - prilog teorijskom promišljanju zatečenog identiteta i metodologijskom temeljenju projektiranog identiteta // Acta turistica nova, 3 (2009), 1; 47-71 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1204636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IDENTITETSKA MAPA I URBANA KOMUNIKACIJA - prilog teorijskom promišljanju zatečenog identiteta i metodologijskom temeljenju projektiranog identiteta
(THE IDENTITY MAP AND URBAN COMMUNICATION – a contribution to a theoretical approach to given identity and to the creation of a methodological basis for projected identity)
Autori
Vukić, Feđa ; Paškvan, Branimir
Izvornik
Acta turistica nova (1846-4394) 3
(2009), 1;
47-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
mapa ; zatečeni identitet ; projektirani identitet ; komunikacija ; grad
(map ; given identity ; projected identity ; communication ; city)
Sažetak
U članku se teorijski i kritički analizira anglosaksonski fenomen "branda" i primjeri, nerijetko, nekritičke primjene na stvaranje projektiranog identiteta zajednice. Polazeći od teze da komunikacijski projekt za bilo koju vrst zajednice /grad, regija, država itd./ ne može metodički biti jednak identitetu "mrtvog" proizvoda u članku autori razvijaju elemente pristupa lokalnom "brandingu" rabeći sklop "identitetskog sustava" kao primjereniji alat, budući da on omogućuje uključivanje lokalnih posebnosti u identitetsko polje. Također se upućuje i na razliku između "zatečenog" i "projektiranog" identiteta.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Akademija primijenjenih umjetnosti, Rijeka