Pregled bibliografske jedinice broj: 1204466
Obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara
Obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara // Bosanskohercegovački slavistički kongres III. Zbornik radova, III (2022), 315-327 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1204466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara
(Features of Academic Discourse – The Example of Student Seminar Papers)
Autori
Vrsaljko, Slavica
Izvornik
Bosanskohercegovački slavistički kongres III. Zbornik radova (2303-4106) III
(2022);
315-327
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
visokoškolsko obrazovanje, studentski seminari, akademski diskurs, pravopis, gramatika, leksik
(university education, student seminar papers, academic discourse, spelling, grammar, lexicon)
Sažetak
Tijekom visokoškolskoga obrazovanja, kao najuobičajeniji način samostalnoga rada u gotovo svim visokoobrazovnim ustanovama, pisanje je seminarskih radova. Iako nije jasno definirano kojem tipu diskursa pripadaju ti tekstovi, u literaturi ih se smješta u akademski diskurs. Osim toga navodi se i termin akademsko pismo kao specijalni tip diskursa pod kojim se podrazumijevaju studentski radovi na preddiplomskome, diplomskome i poslijediplomskome studiju, među ostalim eseji, referati, seminarski radovi itd. U radu su se istražila obilježja akademskoga diskursa na primjeru studentskih seminara, i to pitanja poštivanja temeljnih strategija akademskoga diskursa, pravopisne i gramatičke (ne)ispravnosti, leksik te mehanika oblikovanja tekstova (mehanika pravopisnih znakova, mehanika fizičkoga izgleda teksta te citatna mehanika). Korpus istraživanja obuhvatio je studentske seminare akademskih godina: 2018./2019., 2019./2020. te 2020./2021. (zimski semestar). Istraživanjem je obuhvaćeno 100 seminara studenata pete godine predškolskoga odgoja, odnosno druge diplomskoga studija.
Izvorni jezik
Hrvatski