Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1204395

Didaktički izazovi komunikacije putem aplikacije WhatsApp: studentska percepcija o (ne)promjenama jezičnog izražavanja


Müller, Mirela; Višić, Maroje
Didaktički izazovi komunikacije putem aplikacije WhatsApp: studentska percepcija o (ne)promjenama jezičnog izražavanja // Međunarodni znanstveno-stručni skup 2. Jagićevi dani: komunikologija, filologija, metodika
Varaždin, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1204395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktički izazovi komunikacije putem aplikacije WhatsApp: studentska percepcija o (ne)promjenama jezičnog izražavanja
(Didactic challenges of communication through the Whatsapp application: student perception of (non)changes in language expression)

Autori
Müller, Mirela ; Višić, Maroje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup 2. Jagićevi dani: komunikologija, filologija, metodika

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 05.07.2022. - 06.07.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
didaktički izazovi, WhatsApp komunikacija, jezično izražavanje, društveni odnos
(didactic challenges, WhatsApp communication, language expression, social relationship)

Sažetak
Razvoj i širenje novih komunikacijskih tehnologija zahtijeva daljnja istraživanja o utjecaju inovacija na jezično izražavanje u pismenom i usmenom kontekstu. Društvene mreže koji s jedne strane obogaćuju komunikaciju s druge strane se postavlja pitanje kako online komunikacija uz pomoću digitalnih alata poput Messenger i WhutsAppa utječe na promjene u jezičnom kontekstu ali i na društvene odnose? S obzirom da na društvenim mrežama fokus nije na sadržaju već na samoj poruci, mnoga znanstvena istraživanja implicite ukazuju na opasnost od površnog načina komuniciranja koji mogu narušiti kulturu jezičnog izražavanja i interpersonalnu komunikaciju. Korištenje slikovnih smajlića ili tzv. emoji u online komunikaciji koji zamijenjuju opis osjećaja na neki način su postali stil i navika suvremene komunikacije. Umjesto klasičnih interpunkcijskih znakova, postoji veliki izbor znakova koji omogućuju uspješnu digitalnu komunikaciju ali mnogi stručnjavi vide problematiku u tome da komuniciranje putem slikovnih smajlića može dovesti do negativnih promjena jezičnog izražavanja. Upravo iz toga, rad polazi od hipoteze da se korištenjem digitalnog alata WhutsApp-a mijenjaju navike i načini komunikacije a koja (ne) utječe na promjene u pismenom i usmenom izražavanju te i da postoji statistička značajna razlika među ispitanika s obzirom na smjer studija. U istraživanju je korišten online anketni upitnik koje se provodio u vremenskom periodu od 20 svibnja do kraja lipnja 2021/2022. godine. Sudionici u istraživanju su studenti prediplomskog studija humanističkog smjera Odsjeka za njemački jezik i književnost u Splitu i studenti prediplomskog društvenog smjera Sveučilišta Libertas-a, smjera Međunarodni odnosi i Međunarodno poslovanje. Rad nastoji dati odgovor na problem istraživanja kao i osvijestiti didaktičke izazove WhutsApp komunikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
VLASTITA-SREDSTVA-FFST-INST-2020-7 - Didaktičko-metodičke inovacije za učinkovitost hibridnog modela učenja u nastavi njemačkog jezika (Müller, Mirela, VLASTITA-SREDSTVA - Institucijski projekt) ( CroRIS)

Profili:

Avatar Url Mirela Müller (autor)

Avatar Url MAROJE VIŠIĆ (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Müller, Mirela; Višić, Maroje
Didaktički izazovi komunikacije putem aplikacije WhatsApp: studentska percepcija o (ne)promjenama jezičnog izražavanja // Međunarodni znanstveno-stručni skup 2. Jagićevi dani: komunikologija, filologija, metodika
Varaždin, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Müller, M. & Višić, M. (2022) Didaktički izazovi komunikacije putem aplikacije WhatsApp: studentska percepcija o (ne)promjenama jezičnog izražavanja. U: Međunarodni znanstveno-stručni skup 2. Jagićevi dani: komunikologija, filologija, metodika.
@article{article, author = {M\"{u}ller, Mirela and Vi\v{s}i\'{c}, Maroje}, year = {2022}, keywords = {didakti\v{c}ki izazovi, WhatsApp komunikacija, jezi\v{c}no izra\v{z}avanje, dru\v{s}tveni odnos}, title = {Didakti\v{c}ki izazovi komunikacije putem aplikacije WhatsApp: studentska percepcija o (ne)promjenama jezi\v{c}nog izra\v{z}avanja}, keyword = {didakti\v{c}ki izazovi, WhatsApp komunikacija, jezi\v{c}no izra\v{z}avanje, dru\v{s}tveni odnos}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {M\"{u}ller, Mirela and Vi\v{s}i\'{c}, Maroje}, year = {2022}, keywords = {didactic challenges, WhatsApp communication, language expression, social relationship}, title = {Didactic challenges of communication through the Whatsapp application: student perception of (non)changes in language expression}, keyword = {didactic challenges, WhatsApp communication, language expression, social relationship}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font