Pregled bibliografske jedinice broj: 1204110
Marketing na društvenim mrežama (3145)
Marketing na društvenim mrežama (3145), 2019., diplomski rad, preddiplomski, Stručni studij informatike (Organizacija i informatizacija ureda (45)), Zagreb
CROSBI ID: 1204110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing na društvenim mrežama (3145)
(Marketing on social networks (3145))
Autori
Križanić, Max
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Stručni studij informatike (Organizacija i informatizacija ureda (45))
Mjesto
Zagreb
Datum
19.07
Godina
2019
Stranica
40
Mentor
Šimec, Alen
Ključne riječi
marketing, oglašavanje, društvene mreže, promocija
(marketing, advertising, social networks, promotion)
Sažetak
Društvene mreže su se znatno razvile u odnosu na njihove početke, kako s tehnološke strane, tako i sa strane korisnika kojih je sve više i čiji su profili sve različitiji. Društvene su mreže tako danas dosegle razinu kada, osim mogućnosti razonode i komunikacije s prijateljima, korisnicima nude cijeli niz mogućnosti i postaju ozbiljno sredstvo utjecaja sa značajnim marketinškim potencijalom. Cilj rada je obraditi i analizirati marketinške mogućnosti i strategije na društvenim mrežama. Analizirat će se marketinški potencijali nekih od najpopularnijih društvenih mreža, pozitivne i negativne strane marketinga na društvenim mrežama nasuprot tradicionalnim metodama oglašavanja. Uzimajući u obzir zakonitosti marketinga na društvenim mrežama, na primjerima će biti prikazani rezultati promocija i odraz takvog oblika marketinga na poslovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti