Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1204110

Marketing na društvenim mrežama (3145)


Križanić, Max
Marketing na društvenim mrežama (3145), 2019., diplomski rad, preddiplomski, Stručni studij informatike (Organizacija i informatizacija ureda (45)), Zagreb


CROSBI ID: 1204110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing na društvenim mrežama (3145)
(Marketing on social networks (3145))

Autori
Križanić, Max

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Stručni studij informatike (Organizacija i informatizacija ureda (45))

Mjesto
Zagreb

Datum
19.07

Godina
2019

Stranica
40

Mentor
Šimec, Alen

Ključne riječi
marketing, oglašavanje, društvene mreže, promocija
(marketing, advertising, social networks, promotion)

Sažetak
Društvene mreže su se znatno razvile u odnosu na njihove početke, kako s tehnološke strane, tako i sa strane korisnika kojih je sve više i čiji su profili sve različitiji. Društvene su mreže tako danas dosegle razinu kada, osim mogućnosti razonode i komunikacije s prijateljima, korisnicima nude cijeli niz mogućnosti i postaju ozbiljno sredstvo utjecaja sa značajnim marketinškim potencijalom. Cilj rada je obraditi i analizirati marketinške mogućnosti i strategije na društvenim mrežama. Analizirat će se marketinški potencijali nekih od najpopularnijih društvenih mreža, pozitivne i negativne strane marketinga na društvenim mrežama nasuprot tradicionalnim metodama oglašavanja. Uzimajući u obzir zakonitosti marketinga na društvenim mrežama, na primjerima će biti prikazani rezultati promocija i odraz takvog oblika marketinga na poslovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Alen Šimec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Križanić, Max
Marketing na društvenim mrežama (3145), 2019., diplomski rad, preddiplomski, Stručni studij informatike (Organizacija i informatizacija ureda (45)), Zagreb
Križanić, M. (2019) 'Marketing na društvenim mrežama (3145)', diplomski rad, preddiplomski, Stručni studij informatike (Organizacija i informatizacija ureda (45)), Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kri\v{z}ani\'{c}, Max}, year = {2019}, pages = {40}, keywords = {marketing, ogla\v{s}avanje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, promocija}, title = {Marketing na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama (3145)}, keyword = {marketing, ogla\v{s}avanje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, promocija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kri\v{z}ani\'{c}, Max}, year = {2019}, pages = {40}, keywords = {marketing, advertising, social networks, promotion}, title = {Marketing on social networks (3145)}, keyword = {marketing, advertising, social networks, promotion}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font