Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1204015

SUVREMENA GLAZBENO-PEDAGOŠKA TEORIJA I PRAKSA: MJESTO I ULOGA TRADICIJSKE GLAZBE U NASTAVI


Dobrota, Snježana; Balić, Ljubica
SUVREMENA GLAZBENO-PEDAGOŠKA TEORIJA I PRAKSA: MJESTO I ULOGA TRADICIJSKE GLAZBE U NASTAVI // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Improving the Quality of Life of Children and Youth / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2022. str. 69-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1204015 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SUVREMENA GLAZBENO-PEDAGOŠKA TEORIJA I PRAKSA: MJESTO I ULOGA TRADICIJSKE GLAZBE U NASTAVI
(CONTEMPORARY MUSIC-PEDAGOGICAL THEORY AND PRACTICE: THE PLACE AND THE ROLE OF TRADITIONAL MUSIC IN TEACHING)

Autori
Dobrota, Snježana ; Balić, Ljubica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Improving the Quality of Life of Children and Youth / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2022, 69-80

Skup
XIII. međunarodna naučno-stručna konferencija “Unapređenje kvalitete života djece i mladih”

Mjesto i datum
Aranđelovac, Srbija, 24.06.2022. - 26.06.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazbene preferencije, glazbe svijeta, hrvatska tradicijska glazba, interkulturalno obrazovanje
(musical preferences, world music, Croatian traditional music, intercultural education)

Sažetak
Tradicijskoj glazbi Hrvatske i različitim glazbama svijeta pripada značajna uloga u okviru nastave glazbe na svim razinama obrazovanja. U radu je istraženo razlikuju li se preferencije učenika osnovne škole prema hrvatskoj tradicijskoj glazbi s obzirom na spol i dob te postoji li povezanost između poznavanja glazbe i preferencija glazbenih ulomaka. U okviru istraživanja primijenjen je upitnik općih podataka i skala procjene za ispitivanje preferencija glazbenih ulomaka na uzorku od 166 sudionika, učenika drugih, petih i osmih razreda osnovne škole. Rezultati potvrđuju da učenici drugih i petih razreda, u odnosu na učenike osmih razreda osnovne škole, pokazuju veće preferencije hrvatske tradicijske glazbe. Nadalje, učenice, u odnosu na učenike, pokazuju veće preferencije hrvatske tradicijske glazbe. Poznavanje glazbe značajan je prediktor preferencija ovog glazbenog stila. Dobiveni rezultati imaju značajne glazbeno- pedagoške implikacije. Otvorenost učenika prema glazbi različitih glazbenih stilova sugerira mogućnost uvođenja heterogenih glazbenih stilova u nastavu glazbe. Osim toga, slušanjem i pjevanjem hrvatske tradicijske glazbe, ali i različitih glazbi svijeta, stvaraju se pretpostavke za provođenje interkulturalnog obrazovanja učenika koje predstavlja imperativ suvremene škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Snježana Dobrota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dobrota, Snježana; Balić, Ljubica
SUVREMENA GLAZBENO-PEDAGOŠKA TEORIJA I PRAKSA: MJESTO I ULOGA TRADICIJSKE GLAZBE U NASTAVI // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Improving the Quality of Life of Children and Youth / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2022. str. 69-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dobrota, S. & Balić, L. (2022) SUVREMENA GLAZBENO-PEDAGOŠKA TEORIJA I PRAKSA: MJESTO I ULOGA TRADICIJSKE GLAZBE U NASTAVI. U: Nikolić, M. & Vantić-Tanjić, M. (ur.)Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Improving the Quality of Life of Children and Youth.
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana and Bali\'{c}, Ljubica}, year = {2022}, pages = {69-80}, keywords = {glazbene preferencije, glazbe svijeta, hrvatska tradicijska glazba, interkulturalno obrazovanje}, title = {SUVREMENA GLAZBENO-PEDAGO\v{S}KA TEORIJA I PRAKSA: MJESTO I ULOGA TRADICIJSKE GLAZBE U NASTAVI}, keyword = {glazbene preferencije, glazbe svijeta, hrvatska tradicijska glazba, interkulturalno obrazovanje}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Aran\djelovac, Srbija} }
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana and Bali\'{c}, Ljubica}, year = {2022}, pages = {69-80}, keywords = {musical preferences, world music, Croatian traditional music, intercultural education}, title = {CONTEMPORARY MUSIC-PEDAGOGICAL THEORY AND PRACTICE: THE PLACE AND THE ROLE OF TRADITIONAL MUSIC IN TEACHING}, keyword = {musical preferences, world music, Croatian traditional music, intercultural education}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih}, publisherplace = {Aran\djelovac, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font