Pregled bibliografske jedinice broj: 1203811
Perspektiva suradničkog učenja u nastavi na daljinu
Perspektiva suradničkog učenja u nastavi na daljinu // Interdisciplinarnost u teoriji i praksi / Balić, D. ; Papo, D. ; Potlimbrzović, H. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 127-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1203811 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Perspektiva suradničkog učenja u nastavi na daljinu
(Perspective of Cooperative Learning in Online Teaching)
Autori
Šustek, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interdisciplinarnost u teoriji i praksi
/ Balić, D. ; Papo, D. ; Potlimbrzović, H. - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 127-138
Skup
1. kongres Centra za interdisciplinarna istraživanja Filozofskog fakulteta Osijek: Interdisciplinarnost u teoriji i praksi
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.11.2021. - 05.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenik, učitelj, suradničko učenje, nastava na daljinu
(student, teacher, cooperative learning, online teaching)
Sažetak
Primjena nastave na daljinu uslijed pandemije koronavirusa postala je realna potreba škola diljem svijeta pa tako i u Republici Hrvatskoj. U ovom se radu, na temelju teorijskih spoznaja i analize relevantnih istraživanja, nastoje prikazati obilježja i ishodi suradničkog učenja. Naime, suradničko učenje predstavlja poseban vid aktivnog učenja kojim učenici trajnije usvajaju znanja, kritički promišljaju, razmjenjuju iskustva i zajednički rješavaju probleme. Stoga se očekuje da će ovaj rad doprinijeti razumijevanju učeničkih potreba za suradničkim učenjem i u nastavi na daljinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti