Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1203663

Nastavni sadržaji kemije kao poticaj čitanju popularnih knjiga


Kostović Vranješ, Vesna; Bulić, Mila
Nastavni sadržaji kemije kao poticaj čitanju popularnih knjiga // Čitanje u ranoj adolescenciji (monografija) / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 81-96


CROSBI ID: 1203663 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavni sadržaji kemije kao poticaj čitanju popularnih knjiga
(Teaching contents of chemistry as an incentive to read popular books)

Autori
Kostović Vranješ, Vesna ; Bulić, Mila

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Čitanje u ranoj adolescenciji (monografija)

Urednik/ci
Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Grad
Split

Godina
2020

Raspon stranica
81-96

ISBN
978-953-352-032-2

Ključne riječi
četrnaestogodišnjaci ; čitalačka pismenost ; kemija ; lektira ; popularne knjige
(fourteen year ; reading literacy ; chemistry ; reading ; popular books)

Sažetak
Brze globalne promjene uvjetuju nužnost osposobljavanja pojedinca za aktivno sudjelovanje u društvu. U tome veliku ulogu ima čitalačka pismenost, odnosno sposobnost razumijevanja, promišljanja i angažmana u pisanim tekstovima radi postizanja osobnih ciljeva, usvajanja vlastitoga znanja i razvoja potencijala. Zbog navedenog je pokrenut projekt Boys reading kako bi se čitanje uključilo u svakodnevni život dječaka, ali i pronašlo mogućnosti za korištenje knjiga kao polazišta za obradu nastavnih sadržaja. U sklopu projekta Boys reading u Osnovnoj školi Pujanki u Splitu, Republika Hrvatska, organizirana je nastava kemije u kojoj su korišteni tekstovi popularnih knjiga. Potom je provedeno istraživanje u kojem su anketirani učenici osmih razreda kako bi se utvrdilo što četrnaestogodišnjaci čitaju, koji sadržaji ih zanimaju te uočavaju li povezanost obavezne lektire i svakodnevnoga života. Poseban naglasak stavljen je na istraživanje stavova učenika o korištenju tekstova popularnih knjiga u nastavi kemije i o tome mogu li sadržaji kemije biti poticaj čitanju popularnih knjiga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Mila Bulić (autor)

Avatar Url Vesna Kostović-Vranješ (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kostović Vranješ, Vesna; Bulić, Mila
Nastavni sadržaji kemije kao poticaj čitanju popularnih knjiga // Čitanje u ranoj adolescenciji (monografija) / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 81-96
Kostović Vranješ, V. & Bulić, M. (2020) Nastavni sadržaji kemije kao poticaj čitanju popularnih knjiga. U: Batarelo Kokić, I., Bubić, A., Kokić, T. & Mandarić Vukušić, A. (ur.) Čitanje u ranoj adolescenciji (monografija). Split, Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, str. 81-96.
@inbook{inbook, author = {Kostovi\'{c} Vranje\v{s}, Vesna and Buli\'{c}, Mila}, year = {2020}, pages = {81-96}, keywords = {\v{c}etrnaestogodi\v{s}njaci, \v{c}itala\v{c}ka pismenost, kemija, lektira, popularne knjige}, isbn = {978-953-352-032-2}, title = {Nastavni sadr\v{z}aji kemije kao poticaj \v{c}itanju popularnih knjiga}, keyword = {\v{c}etrnaestogodi\v{s}njaci, \v{c}itala\v{c}ka pismenost, kemija, lektira, popularne knjige}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Kostovi\'{c} Vranje\v{s}, Vesna and Buli\'{c}, Mila}, year = {2020}, pages = {81-96}, keywords = {fourteen year, reading literacy, chemistry, reading, popular books}, isbn = {978-953-352-032-2}, title = {Teaching contents of chemistry as an incentive to read popular books}, keyword = {fourteen year, reading literacy, chemistry, reading, popular books}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font