Pregled bibliografske jedinice broj: 1203663
Nastavni sadržaji kemije kao poticaj čitanju popularnih knjiga
Nastavni sadržaji kemije kao poticaj čitanju popularnih knjiga // Čitanje u ranoj adolescenciji (monografija) / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 81-96
CROSBI ID: 1203663 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavni sadržaji kemije kao poticaj čitanju
popularnih knjiga
(Teaching contents of chemistry as an incentive to
read popular books)
Autori
Kostović Vranješ, Vesna ; Bulić, Mila
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Čitanje u ranoj adolescenciji (monografija)
Urednik/ci
Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2020
Raspon stranica
81-96
ISBN
978-953-352-032-2
Ključne riječi
četrnaestogodišnjaci ; čitalačka pismenost ; kemija ; lektira ; popularne knjige
(fourteen year ; reading literacy ; chemistry ; reading ; popular books)
Sažetak
Brze globalne promjene uvjetuju nužnost osposobljavanja pojedinca za aktivno sudjelovanje u društvu. U tome veliku ulogu ima čitalačka pismenost, odnosno sposobnost razumijevanja, promišljanja i angažmana u pisanim tekstovima radi postizanja osobnih ciljeva, usvajanja vlastitoga znanja i razvoja potencijala. Zbog navedenog je pokrenut projekt Boys reading kako bi se čitanje uključilo u svakodnevni život dječaka, ali i pronašlo mogućnosti za korištenje knjiga kao polazišta za obradu nastavnih sadržaja. U sklopu projekta Boys reading u Osnovnoj školi Pujanki u Splitu, Republika Hrvatska, organizirana je nastava kemije u kojoj su korišteni tekstovi popularnih knjiga. Potom je provedeno istraživanje u kojem su anketirani učenici osmih razreda kako bi se utvrdilo što četrnaestogodišnjaci čitaju, koji sadržaji ih zanimaju te uočavaju li povezanost obavezne lektire i svakodnevnoga života. Poseban naglasak stavljen je na istraživanje stavova učenika o korištenju tekstova popularnih knjiga u nastavi kemije i o tome mogu li sadržaji kemije biti poticaj čitanju popularnih knjiga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu