Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1203354

Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju


Pavičić Dokoza, Katarina; Bakota, Koraljka
Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju // Hum : časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 16 (2021), 26; 180-198 doi:https://.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1203354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju
(Students’ attitudes towards inclusive education)

Autori
Pavičić Dokoza, Katarina ; Bakota, Koraljka

Izvornik
Hum : časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru (1840-233X) 16 (2021), 26; 180-198

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje ; stavovi studenata
(inclusive education ; students’ attitudes)

Sažetak
U radu su izneseni rezultati ispitivanja samoprocjene kompetentnosti studenata nastavničkoga smjera za provođenje inkluzivnoga obrazovanja. Ukupno je ispitano 94 studenata diplomskih studija fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom 2018. i 2019. godine. Cilj istraživanja bio je ispitati percepciju studenata o usvojenim općim i specifičnim znanjima i vještinama stečenima tijekom studija za budući odgojno-obrazovni rad u inkluzivnim uvjetima te zadovoljstvo obveznom studentskom praksom. Rezultati su pokazali da bi, osim o vrstama teškoća u razvoju, studenti trebali razumjeti stavove, potrebe i očekivanja roditelja učenika s teškoćama u razvoju. Smatraju da nemaju dovoljno kompetencija za izradu specifičnih nastavnih materijala. Studenti su ukazali na potrebu za izmjenom organizacijske strukture kolegija u kojoj bi studentska praksa bila zastupljena većim brojem sati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić Dokoza, Katarina; Bakota, Koraljka
Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju // Hum : časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 16 (2021), 26; 180-198 doi:https://.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180 (domaća recenzija, članak, stručni)
Pavičić Dokoza, K. & Bakota, K. (2021) Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju. Hum : časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 16 (26), 180-198 doi:https://.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina and Bakota, Koraljka}, year = {2021}, pages = {180-198}, DOI = {https://doi.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180}, keywords = {inkluzivno obrazovanje, stavovi studenata}, journal = {Hum : \v{c}asopis Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, doi = {https://doi.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180}, volume = {16}, number = {26}, issn = {1840-233X}, title = {Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju}, keyword = {inkluzivno obrazovanje, stavovi studenata} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina and Bakota, Koraljka}, year = {2021}, pages = {180-198}, DOI = {https://doi.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180}, keywords = {inclusive education, students’ attitudes}, journal = {Hum : \v{c}asopis Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, doi = {https://doi.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180}, volume = {16}, number = {26}, issn = {1840-233X}, title = {Students’ attitudes towards inclusive education}, keyword = {inclusive education, students’ attitudes} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font