Pregled bibliografske jedinice broj: 1203354
Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju
Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju // Hum : časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 16 (2021), 26; 180-198 doi:https://.org/10.47960/2303-7431.26.2021.180 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1203354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata o inkluzivnome obrazovanju
(Students’ attitudes towards inclusive
education)
Autori
Pavičić Dokoza, Katarina ; Bakota, Koraljka
Izvornik
Hum : časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru (1840-233X) 16
(2021), 26;
180-198
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje ; stavovi studenata
(inclusive education ; students’ attitudes)
Sažetak
U radu su izneseni rezultati ispitivanja samoprocjene kompetentnosti studenata nastavničkoga smjera za provođenje inkluzivnoga obrazovanja. Ukupno je ispitano 94 studenata diplomskih studija fakulteta Sveučilišta u Zagrebu tijekom 2018. i 2019. godine. Cilj istraživanja bio je ispitati percepciju studenata o usvojenim općim i specifičnim znanjima i vještinama stečenima tijekom studija za budući odgojno-obrazovni rad u inkluzivnim uvjetima te zadovoljstvo obveznom studentskom praksom. Rezultati su pokazali da bi, osim o vrstama teškoća u razvoju, studenti trebali razumjeti stavove, potrebe i očekivanja roditelja učenika s teškoćama u razvoju. Smatraju da nemaju dovoljno kompetencija za izradu specifičnih nastavnih materijala. Studenti su ukazali na potrebu za izmjenom organizacijske strukture kolegija u kojoj bi studentska praksa bila zastupljena većim brojem sati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG