Pregled bibliografske jedinice broj: 1203243
Samoprocjena kompetencija nastavnika uključenih u izvođenje pripremne nastave hrvatskog jezika
Samoprocjena kompetencija nastavnika uključenih u izvođenje pripremne nastave hrvatskog jezika // Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta, knjiga sažetaka / Ćavar, Ana ; Plejić-Poje, Lahorka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 1-1 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1203243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena kompetencija nastavnika uključenih u
izvođenje pripremne nastave hrvatskog jezika
(Self-assessment of the competences of teachers
involved in conducting preparatory classes of the
Croatian language)
Autori
Cvikić, Lidija ; Cvitanušić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta, knjiga sažetaka
/ Ćavar, Ana ; Plejić-Poje, Lahorka - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 1-1
Skup
Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2022. - 02.07.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
hratski kao ini jezik, kompetencije učitelja, pripremna nastava
(Croatian as L2, teacher's competences, Preparatory Croatian language classes)
Sažetak
Prema Programu MZO-a (NN 150/11) pripremna nastava za učenike koji ne znaju ili nedostatno znaju hrvatski jezik organizira se u trajanju od 70 sati, a kako je definirano u Pravilniku (NN 15/2013) učitelj/nastavnik koji nastavu izvodi dužan je osposobiti se za poučavanje hrvatskoga kao inoga jezika. Uzimajući u obzir da bi, u skladu s kompleksnim procesima kroz koje prolazi suvremeno društvo, u današnjem obrazovanju nastavnika jedan od fokusa trebao biti na poboljšavanju i širenju spektra njihovih kompetencija te da rad s inojezičnim govornicima zahtijeva ne samo veliku angažiranost nastavnika već i visok stupanj stručnih znanja i vještina (Bošnjak 2012), za što se učitelji u inicijalnom obrazovanju ne osposobljavaju, u izlaganju će biti riječ o samoprocjeni kompetencija nekoliko nastavnika uključenih u izvođenje pripremne nastave hrvatskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb