Pregled bibliografske jedinice broj: 1203206
Izvannastavni sadržaji nastavnoga predmeta Hrvatski jezik u hrvatskim osnovnim školama
Izvannastavni sadržaji nastavnoga predmeta Hrvatski jezik u hrvatskim osnovnim školama // Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta / Tomašić Jurić, Josipa (ur.).
Zagreb: Odsjek za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko filološko društvo, 2022. str. 16-16 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1203206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvannastavni sadržaji nastavnoga predmeta
Hrvatski jezik u hrvatskim osnovnim
školama
(Extracurricular activities of the school
subject Croatian language in the Croatian
elementary schools)
Autori
Božanić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta
/ Tomašić Jurić, Josipa - Zagreb : Odsjek za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko filološko društvo, 2022, 16-16
Skup
Znanstveni skup Hrvatski jezik: povijest i uloge nastavnog predmeta
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.02.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti ; Hrvatski jezik ; osnovne škole ; školski kurikul
(Croatian language ; elementary school ; extracurricular activities ; school curriculum)
Sažetak
Cilj je ovoga izlaganja utvrditi vrste i oblikovanje izvannastavnih aktivnosti u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj koje se odnose na nastavni predmet Hrvatski jezik. Istraživanje se usmjerilo na analiziranje školskih kurikula redovnih osnovnih škola za školsku godinu 2021./2022. u četirima velikim hrvatskim gradovima – Osijeku, Rijeci, Splitu i Zagrebu. Rezultati će se interpretirati na dvjema razinama: zasebno za svaki grad i skupno. Kategorije koje će se promatrati jesu vrste izvannastavnih aktivnosti (primjerice, dramske ili novinarske skupine) i njihovo oblikovanje, koje podrazumijeva način realizacije i opis aktivnosti. Rezultati će ovoga istraživanja uputiti na raznolikost izvannastavnih načina zadovoljavanja različitih potreba i interesa učenika u okviru nastavnoga predmeta Hrvatski jezik na nacionalnoj razini te njihovu odgojno-obrazovnu ulogu.
Izvorni jezik
Hrvatski