Pregled bibliografske jedinice broj: 1203175
Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima)
Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima) // Poučavanje i učenje uvjetovano dvopismenim mozgom
Zagreb, Hrvatska, 2022. str. 1-1 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1203175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost primjene spoznaja iz neuroznanosti za učenje i pamćenje (učenika i studenata u školama i na fakultetima)
(The importance of applying knowledge from neuroscience for learning and memory (of pupils and students in schools))
Autori
Šimić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
Poučavanje i učenje uvjetovano dvopismenim mozgom
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.06.2022. - 01.07.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
emocionalna regulacija ; lingvističke sposobnosti ; razvitak spoznajnih sposobnosti ; razvitak svijesti
(development of cognitive abilities ; development of consciousness ; emotional regulation ; linguistic abilities ;)
Sažetak
U predavanju je dan pregled novijih spoznaja povezanih s razvitkom talamokortikalnih mreža i svjesnosti, infantilnom amnezijom, emocionalnom regulacijom, razvitkom spoznajnih, metakognitivnih i lingvističkih sposobnosti. Kroz odabrane primjere predloženi su načini kako bi navedene spoznaje iz neuroznanosti trebalo primjenjivati za bolji razvoj jezično-govornih i spoznajnih sposobnosti učenika i studenata. U djece mlađe životne dobi poučavanje bi se trebalo temeljiti poglavito na knjigama, pričanju priča, roditeljskom čitanju naglas i tiskanom formatu, a tek bi se nakon toga trebalo postepeno uvoditi i kvalitetne digitalne sadržaje i razvijati nove spoznajne vještine i kompetencije. Krajnji cilj je unaprjeđenje i humanizacija procesa poučavanja te poboljšavanje interakcija i emocionalnog odnosa između učenika/studenata i učitelja/profesora na obostrano zadovoljstvo i uzajamni rast.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti, Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Književnost, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)