Pregled bibliografske jedinice broj: 1203048
Slika žene u njemačkim reklamnim oglasima
Slika žene u njemačkim reklamnim oglasima // Susret kultura / Živančević-Sekeruš, Ivana ; Paunović, Zoran ; Milanović, Željko (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 355-375
CROSBI ID: 1203048 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slika žene u njemačkim reklamnim oglasima
(The Image of a Woman in German Advertisements)
Autori
Begonja, Helga
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Susret kultura
Urednik/ci
Živančević-Sekeruš, Ivana ; Paunović, Zoran ; Milanović, Željko
Izdavač
Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu
Grad
Novi Sad
Godina
2021
Raspon stranica
355-375
ISBN
978-86-6065-688-1
Ključne riječi
reklamni oglasi, slika žene u reklamnim oglasima, proizvođači i proizvodi, dijelovi reklamnog oglasa, tipovi žena u autentičnim njemačkim reklamnim oglasima
(advertisements, images of women in ads, brands and products, parts of ads, types of women in authentic German ads)
Sažetak
Bazirajući se na tiplogiji slike žena u reklamnim oglasima prema Schmidt (2019), u radu se istražuju tipovi prikaza žena u autentičnim njemačkim reklamnim oglasima za različite proizvode. Analiza suvremenih njemačkih reklamnih oglasa za razne proizvode pokazuje da se u njima pojavljuju svi tipovi žena koje je analizom reklamnih proizvoda za njegu tijela usustavila Schmidt (2019). Dominantan tip žene je moderna žena, a slijede žena kao objekt ljepote, zrela žena, žena majka, žena domaćica i žena ljubavnica. Zanimljivost je ovog istraživanja i novi tip žene koji se uočava u suvremenim reklamnim pglasima – moderna poslovna žena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija