Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1203048

Slika žene u njemačkim reklamnim oglasima


Begonja, Helga
Slika žene u njemačkim reklamnim oglasima // Susret kultura / Živančević-Sekeruš, Ivana ; Paunović, Zoran ; Milanović, Željko (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 355-375


CROSBI ID: 1203048 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Slika žene u njemačkim reklamnim oglasima
(The Image of a Woman in German Advertisements)

Autori
Begonja, Helga

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Susret kultura

Urednik/ci
Živančević-Sekeruš, Ivana ; Paunović, Zoran ; Milanović, Željko

Izdavač
Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu

Grad
Novi Sad

Godina
2021

Raspon stranica
355-375

ISBN
978-86-6065-688-1

Ključne riječi
reklamni oglasi, slika žene u reklamnim oglasima, proizvođači i proizvodi, dijelovi reklamnog oglasa, tipovi žena u autentičnim njemačkim reklamnim oglasima
(advertisements, images of women in ads, brands and products, parts of ads, types of women in authentic German ads)

Sažetak
Bazirajući se na tiplogiji slike žena u reklamnim oglasima prema Schmidt (2019), u radu se istražuju tipovi prikaza žena u autentičnim njemačkim reklamnim oglasima za različite proizvode. Analiza suvremenih njemačkih reklamnih oglasa za razne proizvode pokazuje da se u njima pojavljuju svi tipovi žena koje je analizom reklamnih proizvoda za njegu tijela usustavila Schmidt (2019). Dominantan tip žene je moderna žena, a slijede žena kao objekt ljepote, zrela žena, žena majka, žena domaćica i žena ljubavnica. Zanimljivost je ovog istraživanja i novi tip žene koji se uočava u suvremenim reklamnim pglasima – moderna poslovna žena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Helga Begonja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Begonja, Helga
Slika žene u njemačkim reklamnim oglasima // Susret kultura / Živančević-Sekeruš, Ivana ; Paunović, Zoran ; Milanović, Željko (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 355-375
Begonja, H. (2021) Slika žene u njemačkim reklamnim oglasima. U: Živančević-Sekeruš, I., Paunović, Z. & Milanović, Ž. (ur.) Susret kultura. Novi Sad, Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, str. 355-375.
@inbook{inbook, author = {Begonja, Helga}, year = {2021}, pages = {355-375}, keywords = {reklamni oglasi, slika \v{z}ene u reklamnim oglasima, proizvo\dja\v{c}i i proizvodi, dijelovi reklamnog oglasa, tipovi \v{z}ena u autenti\v{c}nim njema\v{c}kim reklamnim oglasima}, isbn = {978-86-6065-688-1}, title = {Slika \v{z}ene u njema\v{c}kim reklamnim oglasima}, keyword = {reklamni oglasi, slika \v{z}ene u reklamnim oglasima, proizvo\dja\v{c}i i proizvodi, dijelovi reklamnog oglasa, tipovi \v{z}ena u autenti\v{c}nim njema\v{c}kim reklamnim oglasima}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu}, publisherplace = {Novi Sad} }
@inbook{inbook, author = {Begonja, Helga}, year = {2021}, pages = {355-375}, keywords = {advertisements, images of women in ads, brands and products, parts of ads, types of women in authentic German ads}, isbn = {978-86-6065-688-1}, title = {The Image of a Woman in German Advertisements}, keyword = {advertisements, images of women in ads, brands and products, parts of ads, types of women in authentic German ads}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu}, publisherplace = {Novi Sad} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font