Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1202981

Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije


Perić Bralo, Magdalena; Fulgosi Masnjak, Rea; Franjičić, Anđelka
Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije // Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" / Nikolić, Milena ; Vanitić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Art Vision, Starčevo, Republika Srbija, 2022. str. 55-67 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1202981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije
(Cooperation and partnership of parents of children with disabilities and schools during the COVID-19 pandemic)

Autori
Perić Bralo, Magdalena ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Franjičić, Anđelka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" / Nikolić, Milena ; Vanitić-Tanjić, Medina - Tuzla : Art Vision, Starčevo, Republika Srbija, 2022, 55-67

Skup
XIII. međunarodna naučno-stručna konferencija “Unapređenje kvalitete života djece i mladih”

Mjesto i datum
Aranđelovac, Srbija, 24.06.2022. - 26.06.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
roditelji ; djeca s teškoćama u razvoju ; škola ; COVID-19 ; suradnja
(parents , child with special educational needs ; school ; COVID-19 ; cooperation)

Sažetak
Svjetska zdravstvena organizacija proglasila je COVID-19 pandemiju u ožujku 2020. godine. Uskoro je diljem svijeta došlo do prekida klasičnog načina pohađanja nastave u školama, pa tako i u Bosni i Hercegovini. Zbog takve novonastale situacije započelo se s nastavom na daljinu što je prisililo školu, roditelje i učenike na intenzivniju suradnju i koordinaciju. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u učestalosti kontakata između roditelja i stručnjaka u redovnim i osnovnim školama za djecu s teškoćama u razvoju. Uzorak su činile dvije skupine ispitanika. Prvu skupinu ispitanika činila su 23 roditelja djece s teškoćama u razvoju koji pohađaju redovne osnovne škole i osnovne škole za djecu s teškoćama u razvoju. Drugu skupinu ispitanika činila su 34 odgojno-obrazovna djelatnika. Pokazalo se da su roditelji djece koja pohađaju redovne škole i roditelji djece koja pohađaju škole za djecu s teškoćama u razvoju jednako zadovoljni primljenom online podrškom s obzirom na učestalost podrške i dostupnost stručnjaka izvan radnog vremena. Pored toga rezultati su pokazali da su roditelji djece s teškoćama u razvoju koja pohađaju redovne škole i roditelji djece koja pohađaju škole za djecu s teškoćama u razvoju imali jednako učestale kontakte sa stručnjacima i školom općenito.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Magdalena Perić (autor)

Avatar Url Rea Fulgosi-Masnjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perić Bralo, Magdalena; Fulgosi Masnjak, Rea; Franjičić, Anđelka
Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije // Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" / Nikolić, Milena ; Vanitić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Art Vision, Starčevo, Republika Srbija, 2022. str. 55-67 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Perić Bralo, M., Fulgosi Masnjak, R. & Franjičić, A. (2022) Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije. U: Nikolić, M. & Vanitić-Tanjić, M. (ur.)Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih".
@article{article, author = {Peri\'{c} Bralo, Magdalena and Fulgosi Masnjak, Rea and Franji\v{c}i\'{c}, An\djelka}, year = {2022}, pages = {55-67}, keywords = {roditelji, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, \v{s}kola, COVID-19, suradnja}, title = {Suradnja i partnerstvo roditelja djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju i \v{s}kole za vrijeme COVID-19 pandemije}, keyword = {roditelji, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, \v{s}kola, COVID-19, suradnja}, publisher = {Art Vision, Star\v{c}evo, Republika Srbija}, publisherplace = {Aran\djelovac, Srbija} }
@article{article, author = {Peri\'{c} Bralo, Magdalena and Fulgosi Masnjak, Rea and Franji\v{c}i\'{c}, An\djelka}, year = {2022}, pages = {55-67}, keywords = {parents , child with special educational needs, school, COVID-19, cooperation}, title = {Cooperation and partnership of parents of children with disabilities and schools during the COVID-19 pandemic}, keyword = {parents , child with special educational needs, school, COVID-19, cooperation}, publisher = {Art Vision, Star\v{c}evo, Republika Srbija}, publisherplace = {Aran\djelovac, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font