Pregled bibliografske jedinice broj: 1202981
Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije
Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije // Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" / Nikolić, Milena ; Vanitić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Art Vision, Starčevo, Republika Srbija, 2022. str. 55-67 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1202981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja i partnerstvo roditelja djece s teškoćama u razvoju i škole za vrijeme COVID-19 pandemije
(Cooperation and partnership of parents of children with disabilities and schools during the COVID-19 pandemic)
Autori
Perić Bralo, Magdalena ; Fulgosi Masnjak, Rea ; Franjičić, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih"
/ Nikolić, Milena ; Vanitić-Tanjić, Medina - Tuzla : Art Vision, Starčevo, Republika Srbija, 2022, 55-67
Skup
XIII. međunarodna naučno-stručna konferencija “Unapređenje kvalitete života djece i mladih”
Mjesto i datum
Aranđelovac, Srbija, 24.06.2022. - 26.06.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
roditelji ; djeca s teškoćama u razvoju ; škola ; COVID-19 ; suradnja
(parents , child with special educational needs ; school ; COVID-19 ; cooperation)
Sažetak
Svjetska zdravstvena organizacija proglasila je COVID-19 pandemiju u ožujku 2020. godine. Uskoro je diljem svijeta došlo do prekida klasičnog načina pohađanja nastave u školama, pa tako i u Bosni i Hercegovini. Zbog takve novonastale situacije započelo se s nastavom na daljinu što je prisililo školu, roditelje i učenike na intenzivniju suradnju i koordinaciju. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u učestalosti kontakata između roditelja i stručnjaka u redovnim i osnovnim školama za djecu s teškoćama u razvoju. Uzorak su činile dvije skupine ispitanika. Prvu skupinu ispitanika činila su 23 roditelja djece s teškoćama u razvoju koji pohađaju redovne osnovne škole i osnovne škole za djecu s teškoćama u razvoju. Drugu skupinu ispitanika činila su 34 odgojno-obrazovna djelatnika. Pokazalo se da su roditelji djece koja pohađaju redovne škole i roditelji djece koja pohađaju škole za djecu s teškoćama u razvoju jednako zadovoljni primljenom online podrškom s obzirom na učestalost podrške i dostupnost stručnjaka izvan radnog vremena. Pored toga rezultati su pokazali da su roditelji djece s teškoćama u razvoju koja pohađaju redovne škole i roditelji djece koja pohađaju škole za djecu s teškoćama u razvoju imali jednako učestale kontakte sa stručnjacima i školom općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti