Pregled bibliografske jedinice broj: 1202903
Mišljena o provedbi nastave TZK na daljinu tijekom COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja učitelja i nastavnika
Mišljena o provedbi nastave TZK na daljinu tijekom COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja učitelja i nastavnika // Kineziologija u Europi : izazovi promjena : zbornik radova / Leko, Goran (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022. str. 419-424 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1202903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljena o provedbi nastave TZK na daljinu tijekom
COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja
učitelja i nastavnika
(Opinions about online physical education teaching
during COVID-19 pandemic compared by teachers’
ranks and titles)
Autori
Podnar, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kineziologija u Europi : izazovi promjena : zbornik radova
/ Leko, Goran - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022, 419-424
ISBN
978-953-317-070-1
Skup
30. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Kineziologija u Europi Izazovi promjena: Međunarodni znanstveno- stručni skup
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 29.06.2022. - 02.07.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
COVID-19, nastava na daljinu, tjelesna aktivnost učenika
(COVID-19, online PE teaching, students’ physical activity)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati mišljena učitelja i nastavnika o provedbi nastave Tjelesne i zdravstvene kulture (TZK) na daljinu tijekom COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja prema Pravilniku o napredovanju učitelja, nastavnika, stručnih suradnika i ravnatelja u osnovnim i srednjim školama i učeničkim domovima. Učitelji/nastavnici koji su sudjelovali u ovom istraživanju procijenili su kako je nastava TZK na daljinu u Republici Hrvatskoj provedena vrlo dobro. Također, istom ocjenom učitelji/nastavnici procjenjuju vlastite informacijsko-komunikacijske kompetencije potrebne za organizaciju i provedbu nastave TZK na daljinu. Međutim, nastava TZK kvalitetno se može provoditi isključivo u neposrednom kontaktu s učenicima. Na to ukazuje i procjena učitelja/nastavnika kako su učenici bili manje tjelesno aktivni u odnosu na tradicionalnu nastavu koja se odvija u školi. Učitelji/ nastavnici u zvanju savjetnik kvalitetu provedene nastave TZK na daljinu te vlastite informacijsko- komunikacijske kompetencije procijenili su na višoj razini od učitelja/ nastavnika bez zvanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija