Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1202903

Mišljena o provedbi nastave TZK na daljinu tijekom COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja učitelja i nastavnika


Podnar, Hrvoje
Mišljena o provedbi nastave TZK na daljinu tijekom COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja učitelja i nastavnika // Kineziologija u Europi : izazovi promjena : zbornik radova / Leko, Goran (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022. str. 419-424 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1202903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mišljena o provedbi nastave TZK na daljinu tijekom COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja učitelja i nastavnika
(Opinions about online physical education teaching during COVID-19 pandemic compared by teachers’ ranks and titles)

Autori
Podnar, Hrvoje

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kineziologija u Europi : izazovi promjena : zbornik radova / Leko, Goran - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022, 419-424

ISBN
978-953-317-070-1

Skup
30. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske: Kineziologija u Europi Izazovi promjena: Međunarodni znanstveno- stručni skup

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 29.06.2022. - 02.07.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
COVID-19, nastava na daljinu, tjelesna aktivnost učenika
(COVID-19, online PE teaching, students’ physical activity)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je ispitati mišljena učitelja i nastavnika o provedbi nastave Tjelesne i zdravstvene kulture (TZK) na daljinu tijekom COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja prema Pravilniku o napredovanju učitelja, nastavnika, stručnih suradnika i ravnatelja u osnovnim i srednjim školama i učeničkim domovima. Učitelji/nastavnici koji su sudjelovali u ovom istraživanju procijenili su kako je nastava TZK na daljinu u Republici Hrvatskoj provedena vrlo dobro. Također, istom ocjenom učitelji/nastavnici procjenjuju vlastite informacijsko-komunikacijske kompetencije potrebne za organizaciju i provedbu nastave TZK na daljinu. Međutim, nastava TZK kvalitetno se može provoditi isključivo u neposrednom kontaktu s učenicima. Na to ukazuje i procjena učitelja/nastavnika kako su učenici bili manje tjelesno aktivni u odnosu na tradicionalnu nastavu koja se odvija u školi. Učitelji/ nastavnici u zvanju savjetnik kvalitetu provedene nastave TZK na daljinu te vlastite informacijsko- komunikacijske kompetencije procijenili su na višoj razini od učitelja/ nastavnika bez zvanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hrvoje Podnar (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Podnar, Hrvoje
Mišljena o provedbi nastave TZK na daljinu tijekom COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja učitelja i nastavnika // Kineziologija u Europi : izazovi promjena : zbornik radova / Leko, Goran (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2022. str. 419-424 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Podnar, H. (2022) Mišljena o provedbi nastave TZK na daljinu tijekom COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja učitelja i nastavnika. U: Leko, G. (ur.)Kineziologija u Europi : izazovi promjena : zbornik radova.
@article{article, author = {Podnar, Hrvoje}, editor = {Leko, G.}, year = {2022}, pages = {419-424}, keywords = {COVID-19, nastava na daljinu, tjelesna aktivnost u\v{c}enika}, isbn = {978-953-317-070-1}, title = {Mi\v{s}ljena o provedbi nastave TZK na daljinu tijekom COVID-19 pandemije s obzirom na razinu zvanja u\v{c}itelja i nastavnika}, keyword = {COVID-19, nastava na daljinu, tjelesna aktivnost u\v{c}enika}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Podnar, Hrvoje}, editor = {Leko, G.}, year = {2022}, pages = {419-424}, keywords = {COVID-19, online PE teaching, students’ physical activity}, isbn = {978-953-317-070-1}, title = {Opinions about online physical education teaching during COVID-19 pandemic compared by teachers’ ranks and titles}, keyword = {COVID-19, online PE teaching, students’ physical activity}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font