Pregled bibliografske jedinice broj: 1202684
Studentska percepcija nastave na daljinu na primjeru Sveučilišta VERN'
Studentska percepcija nastave na daljinu na primjeru Sveučilišta VERN' // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 1-2; 51-71 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1202684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studentska percepcija nastave na daljinu na primjeru
Sveučilišta VERN'
(Students’ perception of online classes on the
example of VERN’ University)
Autori
Šijaković, Josip ; Miljković Krečar, Irena
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 163
(2022), 1-2;
51-71
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
pandemija koronavirusa, nastava na daljinu, zadovoljstvo studenata
(Coronavirus pandemic, distance learning, student satisfaction)
Sažetak
Pandemija koronavirusa nametnula je nagle promjene u načinu održavanja nastave, s kontaktne na nastavu na daljinu, na svim razinama obrazovanja. Pitanje zadovoljstva nastavom kod studenata posebno je relevantno privatnim obrazovnim ustanovama, koje se temeljno financiraju iz školarina. U ovom radu ispitana je percepcija različitih aspekata nastave na daljinu kod studenata Sveučilišta VERN’ te njihovo zadovoljstvo takvim oblikom nastave i polaganjem ispita. U tu svrhu provedeno je anonimno elektroničko anketiranje na uzorku od 241 studenta preddiplomskih i diplomskih studija. Rezultati su pokazali da su studenti općenito vrlo zadovoljni održanom nastavom te u njoj vide brojne prednosti, ali i neke nedostatke. Također, usporedba rezultata redovnih i izvanrednih studenata pokazala je da izvanrednim studentima ovakav oblik nastave u značajno većoj mjeri odgovara.
Izvorni jezik
Hrvatski