Pregled bibliografske jedinice broj: 1202162
Promjene u odgojno-obrazovnom radu s djecom u dječjem vrtiću tijekom COVID pandemije
Promjene u odgojno-obrazovnom radu s djecom u dječjem vrtiću tijekom COVID pandemije // Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnji-Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: OMEP Hrvatska, 2022. str. 26-37 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1202162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjene u odgojno-obrazovnom radu s djecom u dječjem vrtiću tijekom COVID pandemije
(Changes in Educational Work with Children in Kindergarten During the COVID Pandemic)
Autori
Hajdin, Sanja ; Hajdin, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno
/ Višnji-Jevtić, Adrijana - Čakovec : OMEP Hrvatska, 2022, 26-37
ISBN
978-953-57634-2-0
Skup
Znanstveno-stručni skup Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 11.11.2021. - 12.11.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dječji vrtić ; IKT alati u odgojno-obrazovnom radu ; novi pristupi ; online okruženje
(ICT tools in educational work ; kindergarten ; new approaches ; online environment)
Sažetak
Proteklo razdoblje nagnalo je ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na brze i kreativne poteze prilagođavanja na nove okolnosti koje su rezultirale organizacijskim promjenama, a time i promjenama u komunikaciji s obiteljima djece polaznika vrtića. Organizacijske promjene podrazumijevale su usvajanje novih znanja i vještina te njihovu gotovo istovremenu primjenu u praksi. U ovom radu kroz studiju slučaja prikazano je što je dječji vrtić primijenio u svom pristupu u odgojno-obrazovnom radu s djecom u novo-propisanim uvjetima, kako je funkcionirao odgojno-obrazovni rad s djecom u online okruženju, kako je vrtić implementirao nove načine i metode rada, kako i zašto su unaprijeđena i nadograđena znanja i vještine svih odgojitelja i stručnih suradnika, kakvi su novi alati implementirani u svakodnevan rad s djecom, čime se unaprijedila komunikacija s obiteljima djece te koja je prednost korištenja informacijsko komunikacijske tehnologije u redovnoj komunikaciji s obiteljima djece polaznika vrtića . U radu je stavljen naglasak na nove pristupe u odgojno-obrazovnom radu s djecom uživo i u online okruženju, te na primjenu, korisnost i način korištenja alata informacijsko komunikacijskih tehnologija u radu s djecom i komunikaciji s obiteljima djece. Rezultati opisanih pristupa u ovome radu upućuju na spremnost stručnjaka ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja da donose ispravne odluke u izazovnim vremenima, a sve na korist dječjeg razvoja, te time i na unaprjeđenje kvalitete života djece polaznika dječjeg vrtića. Opisani pristupi u ovome radu pokazali su se dobrim zbog prihvaćanja promjena u korist djece i dječjeg razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Goran Hajdin
(autor)